Ga naar inhoud

Wasmachine = Wasvernietiger


Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of ik dit in de juiste categorie heb staan, mocht dit niet zo zijn, excuses. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik via neckermann een wasmachine besteld. Oud was plots kapot gegaan, en aangezien ik toendertijd in de vaste late dienst (12u-22u) werkte en mijn vriendin ambulancier was, en familie toch een eindje weg woont(en ik geen rijbewijs heb), was dus 1 van de eisen dat het snel geleverd kon worden. En de enige waarbij dit mogelijk was, was een Everglades EVWM1401. Nooit van gehoord, maar goede reviews, dus deze dan toch maar besteld. Na 2 maanden kwam er voor het eerst gescheurde was uit de machine. Ik dacht eerst even af te wachten of het iets eenmaligs was, en dat was het ook, tot 3 maand geleden. Sindsdien komt steeds vaker de was gescheurd uit de wasmachine. Heel de trommel tig keer onderzocht op scherpe kantjes of iets dergelijks, niets gevonden. Het centrifugeren minder hard gezet, geen verandering. Wij doen altijd alle knoopjes en ritsen dicht, en de touwtjes knopen we vast, dus dit kan het ook al niet zijn. Wat ons dan wel is opgevallen is dat het nog nooit bij een was op 90° is gebeurd, maar altijd bij 30° en 40°. En het is ook niet iedere wasbeurt. Het is wel zo dat heel af en toe, de kleinere dingen zoals kindersokjes enzo, wel tussen het rubber inzit na de was, maar bij andere was is dit nooit gebeurd. Weet iemand wat dit kan zijn, of wat ik hieraan kan doen? (PS ik ben mij ervan bewust dat dit al vaker op internet is gevraagd, maar de sites die ik vond, gaven uiteindelijk nog steeds geen antwoord op de vraag)
Link naar reactie
Als je zeker weet dat er geen scherpe randen aan de trommel zitten blijft alleen over dat het wasgoed klem komt te zitten tussen de trommel en het rubber manchet of tussen de trommel en de deur. Dit gaat met zoveel geweld dat je was hiervan scheurt. Wat is de kleur van het manchet? Zwart of grijs? Indien zwart dan heb je grote kans dat je ook zwarte strepen op de was hebt zitten. Je zou het manchet nog kunnen vervangen, mogelijk lost dit het probleem op. PS: hoe lang is de garantie op deze machine? Tevens mag hij dit soort kuren niet vertonen. Neem contact op met Neckermann en laat zij met een oplossing komen. Lees je eerst even in op http://www.consuwijzer.nl/
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...