Ga naar inhoud

code EF0 BIJ MIJN AEG LAVAMAT


Aanbevolen berichten

de wasmachine geeft code EF0 AAN FILTER ERUIT GEHAD SCHOON GEMAAKT MACHINE VOLGENS INSTRUCTIE VOOR EN ACHTEROVER SLANG GEEFT VOLDOENDE WATER IS OOK RAAR DAT MACHINE OP UITSTAND STAAT MAAR SCHAKEL JE DE STROOM IN DAN BEGINT HIJ TE DRAAIEN ZO GAUW JE IETS DRAAIT KOMT DE FOUTCODE WEER TEVOORSCHIJN HEEFT IEMAND EEN IDEE WAT NOG TE DOEN WASMACHINE IS NOG NET 2 JAAR VR GR LEEN TYPE NR 1044441
Link naar reactie
Dat is niet het type nummer. Ik gok op L64840 EF0 is een groeps alarmering voor een water/afvoer/lekkage probleem. Lees de volldige code eens uit. Zet de machine aan en druk dan de toetsen Start/Pauze en Tijd samen in en houd ze ingedrukt. Welke melding krijg je nu? En klopt mijn type nummer? PS: mag ook in kleine letters....
Link naar reactie
In combinatie met je opmerking over afpompen met open deur: Het is dan EF3. Lekkage geconstateerd, machine blijft dan afpompen. Verwijder het paneel aan de achterzijde. Staat er water op de bodem plaat? Maak dit droog en probeer de machine opnieuw. Geen water op de bodemplaat? Controleer dan de voeler op de bodem van de machine. Als je wel lekkage heb zoek dan uit waar het weg komt. Je hebt het type nummer nog niet bevestig.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...