Ga naar inhoud

Ledigen afvoer zonder lekken?


Leo-9

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet zo goed wat ik met de waterafvoer aan de voorkant moet doen. Waarvoor dient hij? Hoevaak moet hij leeggemaakt worden? En hoe kan ik hem het beste leegmaken; het is onmogelijk zonder veel te knoeien omdat de opening ver naar binnen ligt en het water meteen eruit stroomt tussen de metalen omhulzing van de wasmachine in. Groeten
Link naar reactie
Classixx 5 1400 is geen type nummer, graag het type nummer vermelden, staat in de deurrand. Ik neem aan dat je het filter van de afvoer pomp bedoeld. Normaal gesproken maak je deze een keer of 2 per jaar schoon, is afhankelijk van het soort wasgoed wat je hebt en hoe vaak je wast. Mogelijk zit er een slangetje naast, dan laat je de machine eerst hier door leeg lopen voordat je de dop los draaid. Zit er geen slangetje naast en je kunt bij de afvoer slang komen dan leg je deze in een afwasteiltje. Het simpelste kun je een laag dienblad gebruiken, deze leg je onder de klep van de pomp, het meeste water zal dan hierin komen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...