Ga naar inhoud

Zanussi ZWF3145 - HP944651 | Temperatuur


Julian-Deleij

Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn Zanussi ZWF3145 - HP944651 kan niet meer warm wassen. De temperatuurknop klikt nog als ik \'m rond draai maar de was komt er koud uit, (normaal is \'t altijd een beetje lauw). Ik vroeg me af hoe ik kan controleren waar het aan ligt en of de desbetreffende onderdelen door een leek te vervangen zijn (een lamp ophangen lukt me nog net). Alvast bedankt!
Link naar reactie
Mogelijk is het verwarmings element defect maar er zijn ook andere oorzaken mogelijk. Lees eerst de foutcode eens uit. Zet de machine aan en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra spoelen samen in en houd ze ingedrukt. Het Start/Pauze lampje gaat nu knipperen in een bepaald kleur patroon. Welk kleur en knipper patroon krijg je te zien?
Link naar reactie
Ik weet niet hoe je dit gedaan hebt maar dat is niet de actie die je voor mij moet doen. Actie: - Sluit de deur en zet de machine aan, welk programma maakt me niet uit. Doe maar de eerste. - Als hij begint dan de toetsen Start/Pauze en Extra spoelen samen indrukken en ingedrukt houden. Het Start/Pauze lampjes gaat dan in een rood-groen patroon knipperen. Dit patroon moet ik hebben.
Link naar reactie
E41: probleem met deur vergrendeling. Er van uitgaande dat je dit hebt gedaan met gesloten deur dan heb je een defecte deurvergrendeling of een gammele stekker verbinding. Controleer de deurvergrendeling op verkleuring/smelt plekken. Controleer ook de stekker die hier in zit. Verwijder bovenblad. Je kunt er dan net bij via de ruimte tussen het front en de kuip.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...