Ga naar inhoud

Bosch bovenlader. (Het E nummer is: WOT2


mjhitv-1

Aanbevolen berichten

Mijn dochter kreeg van haar oma een Bosch bovenlader (Het E nummer is: WOT26590NL/05 FD: 8710 000053), die meer dan een jaar in de schuur heeft gestaan, nadat hij maar één keer was gebruikt. Mijn dochter heeft de machine een paar keer leeg op 90 graden laten wassen, ze heeft de filter schoongemaakt en ook het zeepkastje en de binnenkant. Vanmorgen mailde ze: Ik had de wasmachine aangezet en toen die op 0 stond uitgedaan. Toen wou de deksel niet open en toen dacht ik: misschien heb ik hem te vroeg stopgezet en was die nog 1 minuut... Toen heb ik hem gecentrifigureerd. Toen ging die de laatste paar minuten heel hard piepen en gaf die de foutmelding d29 en d10. In het boekje staat dat je dan de klantenservice moet bellen. Mijn dochter woont in Utrecht en is student. Voorrijden kost 60 euro. Heeft u een idee wat we zelf kunnen doen? Vriendelijke groet, MJHitV
Link naar reactie
d10 staat voor probleem met de nivo regelaar. d29 is een electronische fout, maar deze kan ook ontstaan door de onjuiste waterhoogte meting. Verwijder rechter zijknat (van voren gezien.) Je ziet dan de nivo regelaar (= ronde schijf met draden en een rubber slangetje). Trek get slangetje er af en blaas het slangetje dan goed door. Zet het slangetje terug en probeer de machine opnieuw. Ik kan ook iets terug vinden van \"zet de machine op 45 graden\" maar hier kan ik de logica niet van verklaren.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...