Ga naar inhoud

Miele novotronic W715 - geen stroom


gerben-13

Aanbevolen berichten

Net na het volgen van een wasprogramma viel de wasmachine weg. Waar er normaal een lampje brandt aan het einde van een programma, brandt er nu geen. Tevens lukt het niet om de deur te openen. Deur handmatig geopend. Zat bijna geen water meer in de trommel, dus programma is wel voltooid. Wat heb ik gecheckt: - Stopcontact goed. - Stroomtoevoer in de machine lijkt goed te zijn. Spanning gemeten na ontstoringsfilter. - Ook spanning om het printplaatje bij de aan-uit schakelaar. Nu heb ik ergens gelezen dat het aan: 1. de aan/uit knop kan liggen of diens onderliggende printplaat 2. de deurontgrendelaar. Beide zien er voor het oog goed uit. Loskoppelen van de deurvergrendelaar(relais) heeft geen effect. Een stroomschema van de machine kan ik niet in de machine vinden. Mijn vermoeden ligt bij de deuropener, gezien het een paar maanden geleden voorkwam dat de deur ook niet openging. Toen was er echter nog wel leven en na een centrifuge ging de deur wel open. Iemand ideeen hoe nu verder?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...