Ga naar inhoud

storing zanussi ZWF 5140 P


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Hallo, Mijn Zanussi ZWG 5140 p maakt sinds enkele dagen zijn programma niet meer af. Ik heb het vermoeden dat hij niet meer wil pompen omdat de trommel nog half vol met water staat. Heb zojuist het niveau gefopt zodat ik de deur open kreeg, heb de filters eruit gehaald en schoongemaakt. Nu pompt (gestart in programma pompen) hij wel even maar stopt daarna gelijk weer om de trommel te vullen met water. Na het vullen wil hij met geen mogelijkheid meer pompen. De machine geeft een foutcode 6x rood en 6x groen aan. Hoop dat u mij kan helpen en alvast bedankt voor uw reactie, Groet, Mark
Link naar reactie
E66: probleem met verwarmings circuit. Meet eerst het verwarmings element eens door, moet 25 á 50 Ohm zijn tussen de buitenste pennen en oneindig tov aarde. Indien dit goed is dan de kabels van het element volgen naar de elektronica module. Controleer de stekker verbinding op de module. Indien geen resultaat dan de module openen en controleren op losse contacten, verkleurde/gesmolten relais en aanwezigheid van koolborstelgruis. Gruis weg poetsen met een kwast oid.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ook hier sprake van een storing. 2 x rood 1x groen. Afvoer/pomp dus blijkbaar. Alle stappen gevolgd die eerder genoemd zijn: Water eruit laten lopen, filter schoongemaakt, slangetje doorgeblaze, pomp eruit geschroefd en spijker eruit gevist die uit een broekzak kwam. De pomp draait nog prima. Maar de storing blijft. Reset heeft idd geen effect. De code is nu veranderd in 2 rood 3 groen...What to do?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...