Ga naar inhoud

Miele W3821 storing F51


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing
De nivo regelaar geeft een onjuiste water hoogte aan. Mogelijk zit het slangetje van de nivo regelaar (deels) verstopt. Zit aan de rechterkant, mogelijk kun je er al bij als je het bovenblad er af haalt. Is een ronde bus met een paar draden en een rubber slangetje. Trek het slangetje er af en blaas deze eens vlink door.
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 4 maanden later...
Ik heb zojuist dezelfde storing opgelost in mijn W3933. Ik had soms de f51 storing en soms de storing dat er een probleem was met water af/toevoer. In mijn geval was het rubberslangetje van 60 cm dat tussen de control unit en de plastic niveaumeter dat onder aan de trommel zit doorgesleten. Je kan hier goed bij na het verwijderen van de voorzijde. Ik heb het gerepareerd met vulkaniserende tape omdat het nog maar net door was. Als het een groter gat was geweest dan had ik het slangetje in zijn geheel vervangen. Het slangetje en het plastic reservoirtje aan de onderzijde van de trommel zijn aangesloten op een drukmeet element op de control unit. De wasmachine bepaalt hiermee of en hoeveel water er in de trommel staat.
Link naar reactie
  • 5 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...