Ga naar inhoud

Ik zie geen sop en lampje blijft knipper


Linda-Nieman

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een week een nieuwe Samsung ecobubble wasmachine. Tijdens het programma, maakt niet uit welke, dagelijkse was of korte was van 15 minuten bijvoorbeeld, zie ik geen enkele keer echt sop achter het raampje langskomen. Ik gebruik vloeibaar wasmiddel, heb het plastic dingetje netjes in het verdeelbakje gedaan, alles volgens het boekje. Echt niet teveel wasmiddel! Ook niet te weinig! Maar ik zie dus nooit sop!Ook blijft er de hele tijd het , volgens mij, voorwastekentje knipperen?? Ik heb al gebeld met de HelpDesk, en volgens deze mevr. hoort het allemaal zo. Ik vind het raar. Iemand een idee?
Link naar reactie
Ik heb geen enkele ervaring met de EcoBubble producten. Het filmpje op de http://www.samsung.com/nl/consumer/home-appliances/washers-dryers/washers/WF70F5E0Q4W/EN product site laat ook geen echt schuim zien, alleen bubbels. Wat ik niet uit de gebruiksaanwijzing kan halen is of het voorwas lampje moet branden of knipperen als indicatie dat je de woorwas geselecteerd hebt. De klanten service van Samsung weet dit natuurlijk wel.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...