Ga naar inhoud

veel herrie bij draaien trommel terwijl


Alex-3

Aanbevolen berichten

Haal de snaar er af. Als je nu de trommel met de hand draaid, hoor je het dan nog. Zo ja: zit er speling tussen trommel en kuip? (voor/achter/omhoog/omlaag/links/rechts) Zo ja: lagers. Zo nee: kijk met een zaklamp door de gaatjes van de trommel of je iets klem ziet zitten tussen trommel een kuip (haarspeld, BH beugel)
Link naar reactie
de snaar eraf halen is voor mij met mijn 2 linkerhanden eigenlijk geen optie. Als de machine begint met draaien, hoor je eigenlijk weinig. Het gaat pas echt los als ie centrifugeert. en als ik m met de hand draai hoor ik een zwaar geluid, te zwaar voor een beugel of iets dergelijks. Wat zouden de kosten zijn voor nieuwe lagers . Machine is ongeveer 8 jaar oud
Link naar reactie
De snaar kan met 1 linkerhand :) Haal het paneel aan de achterzijde van de machine er af. Zijn een paar schroefjes. De snaar kun je er af trekken zonder dat er verder iets los hoeft. Lagers laten vervangen kan vrij kostbaar zijn, is een kwestie van tijd en onderdelen. Echter: niet bij ieder model kun je de lagers vervangen. Als de kuip uit één deel bestaat kan hij niet meer uitelkaar en is dit een complete unit die je moet (laten) vervangen. Graag het lange nummer in de deurrand, dan kan ik meer info hier over geven.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...