anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Die Unrealfilmpjes waren helaas maar in een belabberde kwaliteit, maar daar kan ik tot een zekere hoogte doorheen kijken. Die zee bewoog trouwens veel te snel tov de afstand ;) zie je vaak in techdemo's van films. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Hopelijk geeft Epic zelf de filmpjes van de demo vrij, maar zelfs in deze beroerde kwaliteit was het vrij indrukwekkend. En dat straks op de Xbox 2 ... Je vraagt je af wat een pc gaat presteren met zo'n engine als basis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Voorlopig staat de opvolger van TES3-Morrowind wel heel hoog op mijn wens lijstje. Als ik naar de volgende screenshots kijk en dan aan de gameplay van Morrowind denk, dan denk ik een echt avontuur binnen te stappen. http://www.theelderscrolls.com/art/obliv_screenshots_01.htm Alleen jammer dat tie pas eind dit jaar uitkomt, dat wordt een lange zit... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Mooi plaatje van het gebruik van de Speedtree als vegetatie in de Unreal Engine 3: [img:44d90bf514]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200503/1111051221_0.jpg[/img:44d90bf514] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Speedtree is officieel onderdeel geworden van UE3. ([url=http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=7923]bron Beyond Unreal[/url]) En dan te bedenken dat in de UE2-demo op die site het er al heel goed uit ziet ... :) Meer plaatjes : http://www.idvinc.com/html/image_browser/UE3_images.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Als dat weer een benchmark word dan word hij erg zwaar, ziet er geweldig uit die screenshots Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 De demo op die site liep anders vrij soepel ... en dat was 'slechts' de huidige versie. Ik denk dat het alles bij elkaar pas 'zwaar' gaat worden als alle truukjes van UE3 in de demo gebruikt gaan worden. Maar tegen die tijd (een jaar of 2) is de hardware ook weer een stuk beter. De demo van UE3 op de GDC schijnt behoorlijk indrukwekkend te zijn geweest. En delen daarvan waren 'live' ... en al hadden ze dan misschien super-pc's daar staan dan is dat best wel een prestatie gezien de beelden tot nu toe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Op GDC zullen ze wel SLI hebben gebruikt of Next-Gen hardware (R520 of G70 e.d.). Ik bedoelde net dat ik verwacht dat die demo erg zwaar zal worden voor de huidige hardware als hij nu al UE3 gebruikte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 maar ze hebben nog de 'oude' demo op de site. De UE3-demo zal waarschijnlijk nog lang niet verspreid mogen worden vanwege NDA-spul en zo. Bovendien zeggen ze zelf dat een en ander nog 'in ontwikkeling' is. Maar desalniettemin. Het lijkt er op dat je straks in UE3 dezelfde bomen kunt zien/gebruiken als in de diverse CAD-applicaties zonder de bijbehorende moeite. Over UE3 was het volgende interview dat opviel : http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=7189 Werken met shaders komt weer 'terug' bij de artiesten. Tenminste bij de tools die Epic voor UE3 heeft gebouwd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 UT2006? :o [img:a3ef6b0752]http://img186.exs.cx/img186/1733/ut27fi5zb.jpg[/img:a3ef6b0752] [img:a3ef6b0752]http://img186.exs.cx/img186/5698/ut36eg1wt.jpg[/img:a3ef6b0752] http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=48361&page=1&pp=15 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Dat zijn vroege screens dan! Het ziet er toch al erg goed uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 ja en ook nog eens gescanned uit een blad, dus we moeten daar even doorheenkijken ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Zal wel met de Unreal 3.0 engine wezen en voor de X-Box 2 ;) Vind de gfx mooi maar niet schokkend, maar ja zijn wel scans uit een blad van een spel wat verre van af is. [edit] Alhoewel ik deze wel erg gedetialeerd vind: http://img27.exs.cx/img27/883/ut3malcolm6ji.jpg :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Ja dat zal zeker UE3-goodness zijn. Ik kan haast niet wachten om die te zien, ook al is het nu misschien wat te zwaar voor de huidige 3d-kaarten, ik zou bijna een moord doen om een techdemo'tje te zien op m'n eigen pc. Het is jammer dat het maar scans betreft, maar misschien komen de fullsize screens nog wel ergens op het net terecht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Tegen de tijd dat er een UE3 demo op je pc verscheind heb jij al lang een R520 of G70 of snellere grafische kaart in je pc hangen Edward :) ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 [quote:5599140e05="Red Dragon"][edit] Alhoewel ik deze wel erg gedetialeerd vind: http://img27.exs.cx/img27/883/ut3malcolm6ji.jpg :o[/quote:5599140e05]Netjes :o (jammer dat ze niet ff FSAA aan zetten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 AA met de UE3? voorlopig is er geen hardware die dat aan kan Comp-Freak :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 [quote:9957191dc7="Red Dragon"]Tegen de tijd dat er een UE3 demo op je pc verscheind heb jij al lang een R520 of G70 of snellere grafische kaart in je pc hangen Edward :) ;)[/quote:9957191dc7] Ze hebben het inderdaad over 2006 of later dus, dan zijn we idd al weer wat generaties verder, maar misschien bevat Splintercell3 wat van die nieuwe code. Ze mogen de (unreal) engine dan zelf gemodificeerd hebben, wie zegt dat ze niet wat suggesties van Epic hebben gehad ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Er schijnen idd berichten te zijn dat er een nieuwe UT-versie (codenaam 'Envy') gebaseerd op UE3 gaat komen. Belangrijkste nieuwtje : 'Conquest' als nieuw speltype. Dit schijnt een extensie te zijn van Onslaught, met gigantische levels. Bron : een artikel in CGW http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=7995 heeft alles een beetje samengevat. Ik vraag me zelf af hoe betrouwbaar een en ander is. btw : voorlopig is Unreal Championship de 'UT' voor de consoles en is 'Unreal Tournament' exclusief voor de pc ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Doom3 qualitymod voor NV3x- en 4xkaarten met aangepaste specular belichting en later ook offsetmapping (parralax=fake3d maar mooi) http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=49067 Misschien geen nieuwe engine, maar wel nieuwe geimplementeerde feautures voor die engine, dus ik heb hem maar hier geplant. Binnekort scans van Duke4ever en Prey, they're alive :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen