Ga naar inhoud

powerlampje knippert en instellignen resetten. 17'' philips


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een 17 inch tft scherm van philips (170s4). Toen ik de monitro installeerde heb ik autoadjust egdaan en alles was goed. Maar elke keer als hij uit stand by komt, uit een spel of opnieuw opstart is het beeld in de breedte iets te smal en moet ik opnieuw auto adjust doen. Ik kies elke keer de optie save na een nieuwe afstelling. Toch doet hij dit niet. Het powerlampje knippert ook in plaats van continu branden, hij brande de eerst 5 minuten wel continu, sindsdien niet meer. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
idd, lijkt me gewoon een foutje in de monitor zelf.. niet moeilijk over doen, gewoon je garantie claimen, die is er tenslotte niet voor niks.. :wink: PS; wel boekje even gelezen of er niet een bepaald trucje voor is. maat van mij vond het ook nodig de manual van zn TFT niet te lezen, en toen deze niet wou werken via de digitale kabel, gaf hij de kabel het op de schuld, terwijl hij met 1 druk op de knop de kabel gewoon aankon krijgen.. :roll:
Link naar reactie
probeer ff een andere frequentie. Ik heb een Liteon 150 (15" tft). Toen ik win XP geinstalleerd had, stond mijn beeld elkekeer veel te ver naar rechts als hij uit standbye kwam en bij opstarten. Ik heb bij het tablad instellingen (van de monitor en grafische kaart) --> knop geavanceerd --> tablad beeldscherm wat geexperimenteerd met de frequentie. Dat hielp
Link naar reactie
Ik had gebeld en kreeg na wat vragen van iemand die er echt totaal niks vanaf een adnere aangeboden. 10 minuten later ging ik toch nog eens proberen. Na reistal drivers deed hij het goed. Dat ze dat niet bij de helpdesk hadden kunnen zeggen. Waarschijnlijk stond hij nog in de war met de vorige tft monitor ofzo. Heb em maar weer afgebeld nu. Toch goed dat ze em binnen 2 dagen willen omruilen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...