Ga naar inhoud

geforce mx440, microdvd, ondertiteling op tv.


Aanbevolen berichten

[quote:2f273a4528="Red Dragon"]Jij als Lurker hebt toch wel de FAQ wel eens gelezen? bovin de FAQ staan een aantal linkjes naar vergelijkingen.[/quote:2f273a4528] [u:2f273a4528]schaammodus on[/u:2f273a4528] :oops: :oops: :oops: :oops: Ik schaam me diep.maar ik moet bekennen dat ik de FAQ geen enkele keer heb gelezen. [u:2f273a4528]Schaammodus off[/u:2f273a4528] Red Dragon bedankt, ik ga nu ff de FAQ doorspitten. :wink:
Link naar reactie
[quote:f2b87a3fa4="kravitz"][quote:f2b87a3fa4]De die hard gamer zou er van walgen, maar de gf4 mx lijkt me een goede kaart voor een lage prijs! [/quote:f2b87a3fa4] Bedankt voor je antwoord. En aangezien ik zeker geen hardcore gamer ben, moet ik dit kaartje toch maar eens gaan proberen. :wink:[/quote:f2b87a3fa4] De meeste nieuwe spellen draaien nog wel op zo'n kaart. Heb die van mij trouwens voor 60 euro bestelt op [url]www.1to0.nl[/url], snelle service, lage prijzen. (Moderators, dit is geen reclame, alleen een tip voor als je hardware nodig hebt)[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...