Ga naar inhoud

flashen van R9500; grmbl, out of stock


Aanbevolen berichten

na in onderstaande topic tot conclusie gekomen dat ik het beste een radeon 9500 kan aanschaffen, nog even een vraagje. Het is de club3d radeon 9500 128bga geworden. Nog een wonder dat hij leverbaar is :D De kaart krijg ik een dezer dagen binnen. Mocht de pcb geschikt zijn om te flashen naar 9700(pro), zal ik dat zeker niet laten. Ik heb de faq doorgelezen, en het lijkt mij het proberen waard. Wie heeft ervaring hiermee, goede of slechte? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=602207#602207
Link naar reactie
Flashen is in eerste instantie niet nodig... Het maakt iig ook geen verschil. Het enige is dat je meestal met de orginele bios niet hoger kan ocen dan 400MHz op de core. Maar dat is al flink hoog en netjes als je dat kan halen met standaard koeling. Ik heb het zelf ook gedaan en no probs at all....
Link naar reactie
Nou, waar ik al een beetje bang voor was, de kaart is niet meer leverbaar. Dit probleem al bij meerdere shops gehad. Ze hebben hem dan wel in de lijst staan. Maar later bericht dat de kaart toch niet meer leverbaar is. Dus dan maar voor een alternatief aan het kijken. Wat vinden jullie van de Radeon 9200 met 256Mb RAM? Overkill aan RAM? Heb ik daar wat aan, en kan ik met die kaart ook goed de toekomst in? Of toch maar even doorsparen voor een TI4600 of een R9700(pro)?
Link naar reactie
[quote:efe43a7039="Sauron II"]Wat vinden jullie van de Radeon 9200 met 256Mb RAM? Overkill aan RAM?Heb ik daar wat aan, en kan ik met die kaart ook goed de toekomst in? [/quote:efe43a7039] Die kaart slaat nergens op, die extra 128mb heeft hij helemaal niets aan en is weg gegooid geld. enige kaarten die wat aan 256mb hebben is de Geforce FX 5900 Ultra en de Radeon 9800 PRO 256mb DDRII. laten liggen dus. [quote:efe43a7039]Of toch maar even doorsparen voor een TI4600 of een R9700(pro)?[/quote:efe43a7039] Door sparen voor een Radeon 9700 non-pro. of Radeon 9800 non-pro (non-SE). daar heb je wat aan en zeker in de toekomst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...