Ga naar inhoud

laptop: witte letters op zwarte ondergrond gewenst


Aanbevolen berichten

Op een desktop computer zie je in textmode witte letters op een zwarte ondergrond, maar bij mijn laptop (pentium 100, 32 MB, 800 MB hdd) is het andersom: zwarte letters op een witte ondergrond dus. Ik wil graag witte letters op een zwarte achtergrond zien. Hoe doe je dat (als het tenminste mogelijk is)?
Link naar reactie
[quote:f90017e0a4="sub0"]Wat is je OS? Welke programma's gebruik je? Het zou handig zijn dit te weten....[/quote:f90017e0a4] Daar ligt het allemaal niet aan: het scherm heeft al een witte achtergrond met zwarte tekst als hij opstart en nog niets van de diskette heft gelezen. Windows 98 doet het overigens goed, het gaat alleen om de tekstmode. Ik gebruik op dit moment mulinux (een linux distributie op floppy) en dan alleen de console. Overigens zie ik in de bios geen optie staan om dit te veranderen. EDIT: O, het probleem is al opgelost... Ik heb even op allerlei toetsen gedrukt en het blijkt dat als je fn en F5 tegelijk indrukt, dat het beeld dan wisselt: dan worden de letters zwart en de achtergrond wit, of de letters worden wit en de achtergrond zwart. In ieder geval bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...