Ga naar inhoud

Indesit WIAL143 resetten


Maluku

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Beste Harry, Betreft Indesit WAIL143. De storing van alle knipperde ledjes heb ik ook gehad en kunnen repareren door vervangen van 4 Elco's Toen heeft hij 5 maanden goed gedraaid. Nu weer storing helaas. Rode slot LED en groene was LED (linker verticale rijtje 2e van boven)brand. Weet u wat voor storing dit is? Kunt u een eventuele oplossing geven? Alvast dank!!! Grt Roland
Link naar reactie
Controleer het verwarmings element. Moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn en oneindig tov aarde. Controleer de koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Controleer de deurvergrendeling op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding. Verwijder hiervoor het bovenblad, je kunt dan tussen front en kuip door werken.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Eerst een vraag: zijn tijdens de verhuizng de transport bouten/beugels geplaatst of niet? Controleer alle stekker verbindingen in de machine. Bovenblad en achter paneel er afhalen en alle stekker verbindingen aandrukken. Voor de zekerheid ook even het slangetje van de nivo regelaar door blazen. Nivo regelaar zit rechts boven. Trek het slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beste Harry, Super dat je zo behulpzaam bent! Helaas zie ik ons probleem er nog niet tussen staan, daarom hoop ik dat je wellicht een idee hebt wat de foutcode zou kunnen zijn. Ergens tijdens een programma stopt de machine, en branden de drie onderste horizontale lampjes (constant, ze knipperen niet). Het maakt niet uit welk programma, en we zijn er nog niet helemaal zeker van wanneer het precies gebeurd, maar in ieder geval niet helemaal aan het begin van het pgramma. De drie lampjes blijven branden, maar het programma blijft uren stil staan en wordt niet afgemaakt. Alvast bedankt voor de moeite, Marthe
Link naar reactie
Beste Harry, Het is een WIAL143. Met horizontale lampjes bedoel ik de 4 lampjes onder INDESIT merk, in de handleiding de controle lampjes genoemd. Hiervan branden de drie onderste. Dat zijn de lampjes voor wassen, spoelen en centrifugeren (dus niet het bovenste lampje voor voorwas). Hij maakt dus het programma niet af.
Link naar reactie
Dat zijn de vertikale lampjes. Die 3 lampjes samen geven geen foutcode aan maar de status van de gekozen programmas. Foutmelding word via de 4 andere lampjes gedaan. Hij meld dus geen fouten. Vraag: word hij wel warm als hij bezig is met wassen? Als hij er mee stopt, draai dan de temperatuur regelaar eens terug naar 0. Wat doet hij dan? Als hij er mee stopt en je schakelt door naar het spoel of centrifuge programma, wat doet hij dan?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hey Harry, Ik zie dat je heel veel mensen hebt geholpen super dat je dat doet! Ik hoop ook dat je mij kan helpen ik heb een indesit wial143, de wasmachine doet iets geks ik kan het niet op een een progamma zetten het slotje blijft knipperen, heb al een paar keer de stekker eruit gehaald en er weer in gedaan, en dan doet de wasmachine ineens weer zijn progamma, heel vreemd. Heb vanalles geprobeerd maar nog niks heeft geleid tot de oplossing. Ik hoop dat je mij kan helpen... Hoor graag van je :) Siebe
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...