Ga naar inhoud

3DMark2003 loopt vast bij frame 32!


Aanbevolen berichten

[quote:aca43af34e="Nocture"]Daar had ik ook last van bij 3d Mark 2001 se, toen ik mijne te ver had overgeclockt, dan gooit ie je er gewoon uit, zet je de core en mem. wat lager doe ie het wel[/quote:aca43af34e] maar hij zou niet onder de normale specs moeten draaien dus als hij niet overklokt heeft meot hij ze niet lager zetten
Link naar reactie
[quote:7aa0d4ff9d]En ja, ik heb DirectX 9 wel geinstalleerd![/quote:7aa0d4ff9d] Best wel logisch, zonder kun je 3Dmark niet eens laten draaien :wink: @Computer_nerdo: [quote:7aa0d4ff9d]als je je video-kaart overklokt hebt kan het zijn at je je video-kaart tever hebt overklokt[/quote:7aa0d4ff9d] ALS ja, ik zie het er niet bij staan. Trouwens als je je video kaart overclockt, neem ik aan dat je er wel iets van begrijpt. Dus als ie crasht, stapje terug. Laat hem dus eerst zijn systeem opgeven, voordat je over te ver overclockte videokaarten of te zwakke voedingen begint :wink:
Link naar reactie
Als ik het goed lees heb jij een Moederbord met onboard videokaart van Intel. dmv de i845g chipset. Die videokaart is totaal niet geschikt voor 3dmark2003. daar licht het vermoedelijk aan. of heb je ook nog een losse videokaart in je pc? Probeer anders eens de v. 6.13.01.3460 drivers te instaleren http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=865 er zijn een hoop fouten verbeterd met deze driver van 20-2-2003 ftp://aiedownload.intel.com/df-support/5441/ENG/ReleaseNotes_12.1.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...