Ga naar inhoud

ZM80A-HP - 9700 Pro


Aanbevolen berichten

yeps. ik heb een radeon 9700 (normaal 275core 270mem) overgeklokt stabiel naar [color=red:88076e7b32]345core 330mem[/color:88076e7b32]. dat is dus sneller dan de 325/310 van de PRO. Dit alles met een Zalman ZM80A-HP cooler erop. Echt een aanrader. stil en nog redelijk voor overklokken ook. Ik raad wel aan om in je kast een case fan te stoppen voor de afvoer van de warme lucht. ik heb 3 papst casefans die erg stil zijn. 12db om precies te zijn. nogmaals die zalman cooler is een aanrader!
Link naar reactie
Dus je zou de Pro versie nog een stuk hoger moeten krijgen moet ik hieruit begrijpen? Ik had idd al gelezen dat het verstandig was één (of meerdere) casefans te gebruiken? Niet dat de Hercules cooler veel lawaai maakt, maar met Zalman geweld erop wordt het toch een stuk uitdagender.. Is verder de constructie van de koeler moeilijk? of toegankelijk voor iedereen, heb al heel wat threads/faqs afgelezen, maar heb nog niet echt iets gehoord van mensen die het zelf ook hebben gedaan..
Link naar reactie
Ik heb het laten doen, zodat ik meteen garantie had. als je het zelf doet ben je namelijk je garantie kwijt. ik kocht de videokaart en de cooler en bij een en de zelfde zaak. de verkoper is een goeie bekende van me en hij vertelde me dat het redelijk makkelijk is. Ik heb er Artic Silver III cooler pasta tussen zitten overigens. je kan op http://www.zalman.co.kr/english/intro.htm precies zien hoe het moet. Ik zou deze cooler alleen kopen als je een stille pc wilt. niet voor overklokken, daar is de standaard Hercules cooler beter in. Het kan wel met de zalman cooler maar daar is de cooler niet voor bedoeld.
Link naar reactie
[quote:b3a46874d6="Nocture"]Dus als ik hem wil voor het OC kan ik beter de Hercules cooler erop houden? Hoever zou ik die dan kunnen krijgen denk je?[/quote:b3a46874d6] Dat weet niemand. dat verschilt per kaart. de een komt verder dan de ander. probeer het uit en lees de [color=red:b3a46874d6]FAQ[/color:b3a46874d6] in het kort: Hercules cooler = Overklokken Zalman ZM80A-HP = Stil. en een beetje overklokken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...