Ga naar inhoud

TFT-Monitor kopen, welke?


Aanbevolen berichten

Hoi forum vrienden. Ik ben van plan om met mijn vakantiegeld, een 17" TFT monitor te kopen. Ik heb er al een paar gezien, die qua prijsklasse in mijn verwachte budget passen. Het zijn de volgende: Lite-On U170ATA a € 535 Ilyama AS4314UT a € 599 Ilyama E430S-B a € 613 Dus ik denk aan ong. € 600 voor een monitor. Nu weet ik dat je moet letten op de defecte pixels, en wat daarvoor de garantievoorwaarden zijn. Maar wat moet nu de toegangstijd zijn, als toch wilt gamen zonder spookbeelden.(accestime) Volgens mij had ik al eens iets gezien, dat ie sneller moet zijn dan 50ms. Maar kan het mis hebben. Ik word namelijk mestziek van die goedkopere CRT schermen, die al na korte tijd kuren vertonen. Vast bedankt voor jullie inbreng.
Link naar reactie
Ik heb de Ilyama AS4314UT gezien en ik vond hem heel erg mooi. dat is het scherm dat ik zelf ook graag zou willen. de andere 2 schermen die je opnoemt ken ik verder niet. de Ilyama AS4314UT komt ook erg goed uit een test op www.tomshardware.com de accesstime moet 25ms of lager zijn. 50 is veel te hoog. de Ilyama AS4314UT is 25ms
Link naar reactie
ik heb net toevallig een beetje rondgekeken naar de 17 inch samsung schermen. zelf vind ik dit èèn van de betere schermen. deze kan je trouwens ook bekijken op [url]www.samsung.nl[/url] . weet alleen niet hoe je erbij komt dat de accestime/responsetijd hoger dan 50ms moest zijn. lager is natuurlijk beter en niet hoger :-? . die van samsung zijn overigens allemaal 25ms. ben trouwens nog steeds wel blij met mijn samsung 17 inch CRT.
Link naar reactie
De Benq FP 781 daar ben ik zeer over tevreden. Superbrede gezichtshoek 80/80/80/80. Hogehelderheid 250cd/m2, Contrast verhouding 350:1. Slank model. In Duitsland vergelijkingstest tussen dertien 17" en 18" LCDS neemtt de Benq FP 781 de tweede plaats in. Eindoordeel Zeer Goed, Vooraanstaande kwaliteit. Okt 2002. Daar betaal wel voor. mvg A. Scheele
Link naar reactie
Ik heb zelf een Samsung 172T en hij bevalt prima. Hij past alleen niet in je budget. Als ik jou was zou ik voor de Hitachi gaan die veel goedkoper is dan de Samsung en net zo goed is. Ik ben voor design gegaan :oops: maar smaken verschillen en vind jij de Hitachi mooi ;) Iiyama is op TFT gebied niet echt het beste aanbod alhoewel ik nu vast aangevallen ga worden ( ik heb kunnen vergelijken). Liteon raad ik af. Kwalitatief minder en ik ken mensen die kapotte pixels hadden.. al vrij snel... prijsverschil zit trouwens vaak ook in de garantie die ze geven.
Link naar reactie
Als je ga kijken naar het design voor FTF monitoren, leg er dan maar Euro 250,00 bij. Nogmaals ik ben zeer tevreden over mijn Benq TFT met een scale van mogelijkheden voor persoonelijke instellingen, en in design uitgevoerd. En drie jaar garantie. En geplaats en aangesloten ter plekke, en met een service waar ik altijd gebruik van mag maken. Het is niet zo zoals bij veel TFT-monitoren inpakken en wegwezen. mvg A. Scheele
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...