Ga naar inhoud

Processor te traag ?????


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben in het bezit van een P4-1.4Ghz met een 850 'mamabord' 4xAGP en 768 Mb RDR RIMM geheugen. Leuk dingetje echt. Voeding : 330 Watt Er zat een Geforce 2 Ultra Pro GTS op, 64Mb. :) Ik dacht laat ik eens een andere grafische kaart kopen. Met die spellen van tegenwoordig vond ik dit niet verkeerd. Mijn oog was gevallen op een Point of View GF4 Ti 4200, 128Mb 4xAGP (!) voor 250,- eurotjes.. :D ..leuk kaartje. :P MAAR WAT BLIJKT.....tov van mij oude grafische kaart begint ie te haperen bij hoge resoluties ( vooral bij OPENGL spellen ??). De benchmark 2002 deed ie ook niet op hoogste resolutie, hij gaf 2 beelden met een framerate van 1.....????????????????????? De rest van de testen deed ie allemaal wel ..WTF is dit nu? Heb vanalles gecontroleerd. :? Drivers, instellingen, zelfs een complete nieuwe fresh reinstall !! NIKS NADA NOPPES :evil: :evil: :evil: Zou het kunnen dat de GF4 iets te snel is voor mijn processortje ?? Of kan het iets anders zijn.....please help....C&C op low resolution is NIET leuk..... 8)
Link naar reactie
nee ik denk niet dat die geforce 4 te snel is voor je processor. en computer nerdo beter lezen staat: [i:0758696b3e]Heb vanalles gecontroleerd. :? Drivers, instellingen, zelfs een complete nieuwe fresh reinstall !! NIKS NADA NOPPES [/i:0758696b3e] trouwens €250 voor die videokaart is niet zo goedkoop hoor.(sorry) wat zijn trouwens hoge resoluties, kan je beeldscherm dat wel aan :-?
Link naar reactie
Zal ik doen, echter niet nu. Ben vorr een paar dagen weg. Dus zal dat pas zndag of maandag kunnen doen. Zal wel berichten wat het resultaat is dan. Bij de benchmark 2001 gaf ie een score van 4500, mede doordat hij de carchase high detail niet deed ( 2 beelden met wat achtergrond ) en de Dragon ook niet ( ook weer de highres test ). We zullen zien dan..... Bedankt alvast... :wink:
Link naar reactie
Om maar even antwoord op de originele vraag te geven ;) Voor het mooie is die CPU inderdaad te slap voor die videokaart. Een P4 1.4 GHz ligt ongeveer gelijk aan een AMD TB 1100~1200, niet echt indrukwekkend meer, maar daardoor zouden je games nog wel beter moeten lopen. Ik zou idd eerst eens de drivers proberen die RD aanraad. Ze mogen er dan wel okay uitzien in je apparaatbeheer, maar daarom zijn ze nog niet altijd goed. Als dat niet helpt, kan je ook nog eens proberen om je systeem overnieuw te installeren, soms hou je conflicten over na het wisselen van een videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...