Ga naar inhoud

Leadtek tvkaart vindt niet alle zenders


Aanbevolen berichten

Hallo, nooit er over gedacht om een tv-kaart te kopen, maar door het artikel in de laatste computer-totaal ben ik toch maar naar de winkel gegaan en heb de leadtek 2000xp gekocht. Ik heb namelijk altijd ruzie met mijn videorecorder, en opnamen van dvd-kwaliteit leek me wel wat. In het artikel stond dat de leadtek alle zenders automatisch vond, en dat leek me wel belangrijk. Nou doet ie dat in Amsterdam misschien, maar hier in Den Haag kan ik er met geen mogelijkheid BBC 1 op krijgen, en dat is nou juist de zender die ik veruit het meeste kijk, en opneem. Verder ontbreken net 5, discovery en net 5. Teleurstelling dus ! Zou het zin hebben om een signaalversterker in plaats van de splitter te plaatsen ? De afstand van de computer tot het kabelkastje is maar 9 meter, en daar zit dan op 4 meter de tv tussen, en daar is de kabel gesplitst. Andere ideeen ? Volgens mij heb ik de laatste drivers. Ik vindt het trouwens ook vreemd dat je niet handmatig naar een zender kunt zoeken, maar ja dat zal wel zo horen. Groeten Ramon
Link naar reactie
kabellengte zal het probleem niet zijn, ik heb ook met zo'n lange gesplitte kabel gewerkt. Ik zou zoals Fr4ggie al aangaf even goed naar de zoek-opties kijken. Bij het installeren van mijn TVkaart kon ik een aantal kabel-types selecteren. Bij het standaard type vond 'ie maar 6 zenders; beetje weinig. Dat heb ik veranderd (zie handleiding) en toen ontving ik alles...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...