Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Graag uw mening: [b:0ccdb05774]Siluro mx400 64mb[/b:0ccdb05774] kaart voor (45 euro) Het is voor een PIII 500 met 192ram. Fotobewerking, flash, dtp photoshop, paintshoppro, Swish, flash, Indesign en quarkXpress Geen spellen! op termijn wel 3D, met ACad en 3Dmax Wat zijn de ervaringen met deze kaart? Wordt het geheugen optimaal benut of blijft m'n foto/dtp software grotendeels op het interne geheugen draaien? Is hij geschikt om 3d bewerkingen soepel te laten lopen?
Link naar reactie
de mx-400 is een geforce 2 kaart, en die kaarten staan niet bekend om hun 2d kwaliteit. 3D is ook traag. Voor 2d werk kun je beter een Ati Radeon halen, maar ik dacht dat voor 3d renderen e.d. een geforce beter is, ga je echt geen spellen spelen zou je een gf4mx kunnen overwegen, is een door ontwikkelde gf2 o.a.met verbeterde 2d, maar geen dx8 ondersteuning, maar ik weet niet of dx8 van belang is voor acad en 3dmax. Ik kan er naast zitten wat betreft 3dmax en Acad. Wat is je budget verder?
Link naar reactie
m'n budget? tja da's nogal relatief... Maar zoals ik er nu over denk, deze computer is binnen niet al te lange tijd aan vervanging toe, vind ik 40 tot 50 E wel de limiet. (Vervanging echt niet vanwege de prestaties ik ben zeer gehecht aan mijn trouwe pentium, geweldige prestaties voor hetgeen ik er nu op doe. Maar in de toekomst ga ik veel interactief (les)materiaal ontwikkelen met video, 3d en noem maar op. Dan wil ik graag wat meer power, al was het alleen maar vanwege al die visual basics en c++ geprogrameerde aplicaties die tegenwoordig zoveel van een computer eisen, hmm)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...