Ga naar inhoud

Video kaart en tv out.


Aanbevolen berichten

Ik heb een Geforce4 MX 420 video kaart en daar zit ook een tv out op. Maar dan wel zo'n rare. volgnes mij s-video ofzo. Nu is het zo dat het mij niet lukt op de tv dvds te kijken die ik op mn pc afspeel. ik heb een draad gekocht dat via s-video ofzo (hij past wel) naar een scart in de tv loopt. Wat moet ik waar instellen? Ik krijg ook deze foutmelding als ik dit doe: start instellingen configuratiescerm beeldscherm instellingen geavanceert gforce mx 420 krijg ik deze foutmelding: In RUNDLL32.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak Kunnen jullie mij helpen? Groeten Ruurd
Link naar reactie
nee drivers voor de videokaart bedoeld hij. lees het faq is echt goed door :-? . voor windows XP/2000 moet je hier zijn [url]http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09[/url] en voor windows 95/98 en me moet je hier zijn [url]http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_41.09[/url] waarom doe ik dit eigelijk :roll:
Link naar reactie
Okej laten we even duidelijk stellen, ik ben een zwaaramateur en ik begrijp er geen ene bal van:D Nu is het zo dat ik eigenlijk geen nieuwe drivers wil downloaden. Red dragon vraagt welke drivers ik gebruik dus wil ik graag weten HOE KOM IK DEES TE WETEN? Met heel vriendelijke groet en Bij voorbaat dank Ruurd Feitsma
Link naar reactie
mischien zo'n gekke vraag nog niet. en mischien moet die vraag ook in het faq beantwoord worden. staat er namelijk niet in. ik kan het vinden bij eigenschappen voor beeldscherm. rechtermuis knop op het bureaublad(achtergrond) en dan eigenschappen) naar instellingen, dan naar geavanceerd en dan moet het daar ergens staan. meestal onder het kopje van de naam van je videokaart. (bij mij tenminste) dan staat er bij mij versie 4.13.01 2942 en ik weet dat mijn drivers 29.42 zijn dus dat moet het zijn. edit: staat bij mij trouwens ook bij rivatuner en 3dmark. dus als je dat hebt kan je daar kijken
Link naar reactie
ja en dat zijn redelijk nieuwe drivers (40.72) dus hij moet het doen. weet je zeker dat je niet naar een bepaalde zender op tv moet, want dat zou ook nog kunnen. maar je zegt ook dat je niet bij de instellingen van het beeldscherm kan: [i:cc0b14dc06]start instellingen configuratiescerm beeldscherm instellingen geavanceert gforce mx 420 krijg ik deze foutmelding: In RUNDLL32.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak [/i:cc0b14dc06] maar je komt wel tot geavanceerd kan je daar dan de beeldschermen veranderen?
Link naar reactie
[quote:cba6875dce="ruurdfeitsma"]Okej laten we even duidelijk stellen, ik ben een zwaaramateur en ik begrijp er geen ene bal van:D Nu is het zo dat ik eigenlijk geen nieuwe drivers wil downloaden. Red dragon vraagt welke drivers ik gebruik dus wil ik graag weten HOE KOM IK DEES TE WETEN? Met heel vriendelijke groet en Bij voorbaat dank Ruurd Feitsma[/quote:cba6875dce] inmiddels ben je er achter gekomen dat jde de 40.72 drivers hebt. ik heb deze vraag niet in de FAQ staan omdat het zelden door mensen word gevraagd. Meestal weet men dat wel, maar goed.... niet iedereen kan dat weten natuurlijk. Heb je nu de FAQ al doorgelezen? daar zie je precies hoe je de 40.72 drivers verwijderd en de 41.09 drivers instaleert. wat snap je niet van de FAQ? als hij te ingewikkeld is dan kan je misschien mij vertellen wat ik moet veranderen. dat een Driver een stuurprogramma is staat er o.a. al wel in. Verwijder de Drivers zoals in de FAQ staan en download de 41.09 drivers zoals in de FAQ staat. en instaleer deze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...