Ga naar inhoud

Creative GF4 ti4200


Aanbevolen berichten

Even een heel kort vraagje: Wat is er mis met de Creartive 3D Blaster GF4 ti 4200 64MB? Deze is namelijk de goedkoopste gf4 ti4200 64MB die ik kan vinden: 139 euro. Zit er slecht geheugen op deze kaart, crasht ie vaak, slechte support, trager dan andere ti4200's? Zelfs POV en club3d zijn duurder! Er komt namelijk uit veel tests (ook nieuwste test bij ome Tom) dat de ti4200 nog wel ff mee kan en in de meeste tests zelfs sneller is dan Geforce FX 5600 en radeon 9500 (en directx 9 hebbie toch nog lang niet nodig). Als er niks mis is met die creative versie dan koop ik em denk ik. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
Creative levert hun kaarten helemaal kaal, dus geen software oid. Ik heb zelf een Creative GF2 GTS gehad, maar echt geweldig vond ik die niet. De LPF filters op die GF2 waren van lage kwaliteit, waardoor een slechte 2D weergave ontstond. Ik weet niet hoe hun huidige kaarten zijn, maar dat was ieg mijn ervaring met creative.
Link naar reactie
139 euro is inderdaad niet veel voor een TI4200. Heb zelf ervaring met een GeForce 3TI200 van creative. Deze geeft voor zover ik kon zien goed beeld en presteerde normaal. Nu moet ik er wel bij zeggen dat de resolutie niet boven 1024x768 getest is en ik dus niet weet of op hogere resoluties het beeld nog zo goed is.
Link naar reactie
Ik heb mijn 17 inch nooit hoger staan dan 1024*768 dus da's geen probleem. En games doe ik ook altijd in die resolutie omdat mijn p3 900 ook niet veel meer trekt (en mijn monitor dan niet hoger dan 60 Hz aankan). Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik 'm ga kopen... en als 't niet bevalt ruil ik 'm weer in!
Link naar reactie
Zo, heb nu een Point Of View GF4 ti4200 (8x AGP). Die Creative bleek opeens 159 euro te kosten en de POV 149... tja dan doe ik nie moeilijk! Hij bevalt tot nu toe prima. Ik ging van 2600 naar 6600 3DMarks (3DMark 2001 SE) en de TV-out doet 't ook prima. Moet nu nog ff wat games testen maar de eerste games (fifa2003) lopen ook al vloeiender! Heeft iemand een idee wat trouwens de beste drivers zijn voor GF4?
Link naar reactie
[quote:9aa9251c2c]Creative levert hun kaarten helemaal kaal, dus geen software oid. Ik heb zelf een Creative GF2 GTS gehad, maar echt geweldig vond ik die niet. De LPF filters op die GF2 waren van lage kwaliteit, waardoor een slechte 2D weergave ontstond. Ik weet niet hoe hun huidige kaarten zijn, maar dat was ieg mijn ervaring met creative. [/quote:9aa9251c2c] wat bedoel je daarmee, ikzelf heb ook een gforce 4 ti 4200 van creaive en op de site van creative staan er ook aangepaste detonator drivers specifiek voor die kaart, vroeger had ik een msi kaart en daar zat als enige verschil dat ik met de software van msi mijn kaart kon overklokken, voor de rest allemaal dezelfde opties. de prijs is wel heel laag, ik heb er 200 euro voor betaald (wel een tijdje geleden) maar die kaarten zijn goed en presteren naar de norm van een gforce 4 ti (wat ook normaal is want het is er natuurlijk ook een :roll: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...