Ga naar inhoud

{discussie geforce 2 MX} wat vinden jullie ervan???


Aanbevolen berichten

vind het een beetje vage discussie. wil je hem kopen of heb je hem al. in wat voor systeem :-? . ik heb ook een geforce 2 mx 32 mb en die was 2 1/2 jaar geleden super :D . nu, en in deze computer is het eigelijk een flut kaart. dit wil ik dan ook als eerst vervangen. zodra ik het geld "weer" heb koop ik een radeon 9500 pro. dat is voor mij een super kaart :P
Link naar reactie
Ik gebruik in m'n 2e pc ook nog een GeForce 2MX. Gebruik hem voor games (de wat ouderen games) en verder gewoon internet/office. Generals gaat niet goed met deze kaart. Moet hem op 800x600 zetten met alles op z'n laagst. Dan is het redelijk te spelen. Binnenkort ga ik m'n eigen pc weer eens updaten en dan kan m'n GeForce4 TI4200 naar m'n 2e pc. Waarschijnlijk ga ik voor een GeForce FX.
Link naar reactie
[quote:a23301beb1="Senior"]Hoi'' :wink: wat vinden jullie eigenlijk van de geforce 2 mx???? ik vind het kaartje superrr Groetjes Senior. :)[/quote:a23301beb1] Ik snap ook niet wat je met deze discussie nog wilt bereiken??? De kaart is toch in computertermen al behoorlijk oud nu en je maakt me niet wijs dat je de nieuwste games er vloeiend mee spelen kan. Ik heb m`n systeem recentelijk ook een beetje ge-upgrade en het enige wat ik nog ga ga vervangen binnekort is m`n Hercules Geforce II MX 32MB kaarje voor een Radeon 9500- of 9600 Pro. Deze kaart was leuk dik 2 jaar geleden ja maar nu kan ie toch écht niet meer mee komen. Dus wat wil je nou bereiken eigenlijk met deze discussie? Ik ga toch ook geen topic meer starten met : "Wat vinden jullie eigenlijk van een AMD K6III 400Mhz, ik vind hem superrrr". Slaat toch nergens op? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...