Ga naar inhoud

point of view videokaart GeForce 4 Ti-4680XP


Aanbevolen berichten

Die ben ik dus van plan te kopen, maar ik kan er zeer weinig informatie of testen over vinden op het internet. Ik ben dus op zoek naar een goede grafische kaart die zowel voor games als voor 2d geschikt is en zo rond de 200 euro zit. Hier wat meer info: [url]http://www.pointofview-online.com/[/url] mijn systeem: AMD Athlon XP 2400+ MSI KT4 ultra 512 mb DDR ram pc333 1 x 80 gig maxtor 1 x 20 gig maxtor brander+dvd speler enz enz. Matrox g400 32 mb millenium (die wordt dus vervangen) wellicht dat hier mensen zijn met ervaring met de point of view kaart, op zich lijkt mij dit een goed kaartje gezien de prijs kwaliteit verhouding. oh ja, hij is te koop voor 197 euro.
Link naar reactie
Point-of-view maakt goeie kaarten niets mis mee. Echter als je een goede grafische kaart die zowel voor games als voor 2d geschikt is zoekt kan je beter door sparen tot zo'n 230 a 250 Euro en een Ati Radeon 9500 PRO kopen. Deze is beter in games en in 2d en heeft DirectX 9 ondersteuning. toch wel leuk voor de toekomst. voor de laagste prijzen kijk je op www.tweakers.net/pricewatch
Link naar reactie
Lees de FAQ anders eens hier. daar staat o.a. een link in naar een test van videokaarten. De Computer! Totaal zelf is ook vrij duidelijk 8) Die [i:0e2193b932]Club3D ATI Radeon 9500Pro 128BGA DVI/TV 213 euro[/i:0e2193b932] is een koopje. meteen doen. razend snelle DirectX 9 compliant kaart voor relatief weinig geld.!!!
Link naar reactie
Staat niet in de FAQ.. BGA is het type "package" voor het geheugen. BGA = Ball grid array Ipv de pinnetjes die je kent onder de CPU en het oudere type geheugen heeft dit type geheugen balletjes aan de onderkant voor zijn verbinding: [img:d50c2c7c0d]http://www.cs.mu.oz.au/tsa/projs/ppc/images/bga.jpg[/img:d50c2c7c0d] [img:d50c2c7c0d]http://world.keyence.com/image/applications/digital_microscopes/dm203.jpg[/img:d50c2c7c0d] Er is verder niet veel spanneds aan omdat het tegenwoordig op alle nieuwe videokaarten zit. (behalve op de budget modelen)
Link naar reactie
zo'n beetje iedereen al gehad denk ik. Ik heb even gemailt naar club 3d en kreeg het volgende (vage) antwoord: (quote) Get our Radeon 9500 128MB at this moment, it has the same layout and features of the Radeon 9700. The Radeon 9500PRO suffers a shortage situation at this moment. You get a better and cheaper card with the current Radeon 9500 that our partners is offering. (quote) als ik het goed begrijp verkoopt club 3d kaarten van de 9500 met de snelheid van de 9700, klinkt goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...