Ga naar inhoud

whirlpool denver 1600 wasmachine


zwarte22

Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan mij helpen,mijn wasmachine de whirlpool denver 1600 uit 2009, vanaf het begin reparatie en storingen gehad. Vooral de code F08 die schijnbaar onbekend is bij de monteurs van whirlpool. Wasmachine is al meteen in t begint omgeruild, 1 dag oud en al meteen niet meer te repareren. De nieuwe is dus ookvanaf het begin kapot geweest,telkens code F08 herrie maken bij centrifugeren en staat te dansen en gaat \\\\\\\" lopen\\\\\\\" Nu ben ik het zo gigantisch zat,na 4 jaar klachten en reparaties wil ik een andere machine. Want ik heb wel 5 jaar garantie erbij gekocht destijds,maar nog een jaar en dan is ook deze garantie weg. En de klachten zijn er nog steeds ook na de recente reparatie van een maand geleden. Wat kan ik nu nog,wat zijn mijn rechten kan iemand mij een raad geven?
Link naar reactie
Zie http://www.consuwijzer.nl/ F08 is niet onbekend maar betekend officieel een \"verwarmings probleem\". Dit kan het verwarmings element, de NTC temperatuur voeler of de bedrading zijn. Ook kan er een afvoer gerelateerde oorzaak zijn. (klemmende Eco bal in de slang tussen kuip en pomp) Wat echter ook een F08 veroorzaker kan zijn is de software in de elektronica module. Wat is het service nummer van je machine ( staat in de deurrand) en wat zijn de nummers op de elektronica module?
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Wasmachine Denver 1600 defect. Spanning op aansluitsnoer en ook naar filter. Van daaruit gaan 2 dikke blauwe snoertjes naar control box. Op het witte blokje waar deze snoertjes op uit komen, zit wel spanning op 1 "uitgang", maar de andere maakt geen geluid (ook niet qua sluiting). Is hier een oplossing voor?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...