Ga naar inhoud

lekkage Samsung WF0704Y7E (onderzijde li


Jan-38

Aanbevolen berichten

na 26 maanden trouwe dienst zonder een enkel probleem heb ik sinds een aantal dagen last van een vooralsnog kleine lekkage aan de wasmachine. Ik schat ca. 200-300 ml water op het totaal van een gemiddelde 48 liter per wasbeurt. De week hiervoor nog het pluizenfilter gereinigd, zonder bijzonderheden. De lekkage is waarneembaar aan de onderkant machine net ca. 10 cm. achter de linkervoorvoet op de machine. Voor de software van de machine in ieder geval (nog) geen reden om de watertoevoer middels het veiligheidssysteem en watersensor op de bodemplaat van de machine af te sluiten. Ik dacht eerst aan een mogelijke scheur in de waterdoorvoerslag van wasmiddellade naar de trommel. Na dit weekend ben ik daar niet meer zo zeker van. Wanneer het wasgoed ligt te weken druppelt er steeds wat water uit het aangegeven punt, bij het waternemen gebeurt dit niet. Zou het kunnen zijn dat er bij dit model een lekkage aan de kuip is? Mogelijk bestaat de kuip uit 2 aan elkaar \"gelaste\" delen waarin nu een scheurtje zit? Het vreemde is wel dat het gelekte water koud is en niet in de buurt komt van de gekozen wastemperatuur van bijvoorbeeld 40 of 60 graden. Ben erg nieuwsgierig naar de ervaringen van de professionals op dit forum. Zal deze week ook eens bellen of mailen met Samsung voor een servicebezoek.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...