Ga naar inhoud

AEG Bella,draait de klok wel,maar progra


A.Brouwer

Aanbevolen berichten

Ik heb de machine geprobeerd met de originele nivoregelaar,en met de 2 stekkertjes 31 en 32 losgekoppeld. Het enige wat hij doet is afpompen. Ik heb ze er later weer opgezet en toen ging hij starten door water te nemen. Vervolgens nog een poging gedaan en weer alleen afpompen. Nog weer een keer stekker erop,en hij nam water.Daarna weer met stekker eraf en alleen afpompen. Daarna heb ik de nivoregelaar van de Zanussi gepakt en gemonteerd,maar hier ging alleen de deurschakelaar weer op reageren. EDIT: Ik heb de machine aangezet op 40 graden kort. Wilde zien wat hij nu deed. En hij draait het programma gewoon af???? Ik start hem straks (als het programma ten einde is) nog eens.
Link naar reactie
Ik heb hem gisteren 2X gedraaid. Probleemloos. Nu draait hij weer probleemloos. Ga hem straks nog een keer draaien (voor alle pogingen geld,40 graden,kort programma). Ik begrijp er werkelijk niks meer van. Het lijkt erop dat het probleem niet echt groot is,maar wel moeilijk op te sporen. Ik heb alles uitgevoerd zoals beschreven,maar het lijkt mij niet doordat ik enkele malen stekkertjes heb losgetrokken,hij per ongeluk gerepareerd is. Waar kan ik verder nog naar kijken/controleren? Heb inmiddels wel wat meer tijd voor reparatie,daar ik even voor nood een indesit win121 voor een paar tientjes gekocht heb,zodat we in ieder geval weer wat was kunnen draaien. EDIT: Het programma is alweer volledig en goed afgedraaid. Nu al vier keer achterelkaar. Ga hem morgen weer 2X draaien (Ik vertrouw hem namelijk nog niet helemaal)
Link naar reactie
Nadat hij (zoals eerder vermeld) 4X achtereen zonder problemen gedraaid heeft,heb ik besloten om de machine weer terug te plaatsen in huis. We gingen de eerste was ermee draaien,en je raad het al,hij hield er weer mee op tijdens het programma. Moedeloos wordt ik ervan,waar kan ik nog meer zoeken/kijken? Ik heb de machine gereset. De code is nu E00. Wanneer ik de machine nu start,pakt het programma t/m 43 minuten. Hij doet alles zoals het hoort,totdat de trommel in 1 keer versneld (lijkt richting centrifugeren) hij draait dan enkele malen rond en stopt het hele programma. Alleen de tijd loopt door. Na 2 minuten doet de trommel weer 1 slag en alles stopt weer. De code is dan nog steeds E00. Hij doet hetzelfde bij afpompen etc. Eerst normaal starten en dan in 1 keer gaat de trommel heel snel draaien en alles stopt meteen,behalve de tijd.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...