Ga naar inhoud

-= Next-generation videocard Topic =- Deel 1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 334
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    335

Nou morgen misschien al benchmarks?, ik ben ook benieuwd wat de NV28 inhoud, een 350/700 mhz GF4Ti. nForce2 benchmarks zullen ook zo wel komen. Hmm geen benchmarks, ik heb zeker wat gemist, en nix over de nv28, ik begin oud te worden, want is als ik de enige ben die dit vraagt, zal ik wel wat gemist hebben, damn... the world's livin fast..
Link naar reactie
[quote:e70fd57bf6="Red Dragon"]de NV28 is volgens mij niets anders dan een NV25 met AGPx8 ondersteuning net als de NV18 welke een NV17 is met AGPx8 heel misschien dat er een TI 4800 of zo bij zit maar ik verwacht niet veel nieuws van die kaarten.[/quote:e70fd57bf6] Ik verwacht eerlijk gezegd toch zeker wel een hogere frequentie, ik denk dat een prototype van de NV28 gebruikt was door nV om deDoom3 presentatie in de wacht te slepen.(dat was een GF4Ti met een hogere snelheid) Verder lijkt het mij onnVidiaans om alleen voor agpx8 een NV28 aan te kondigen. Maar goed hopelijk morgen wel gelijk R300 reviews :)
Link naar reactie
tja. daar zit wel wat in maar de NV30 komt vrij snel achter de NV28 aan. daarom denk ik niet dat ze veel geld in veel veranderingen stoppen om een ti 4800 of zo te gaan maken. ik heb ook eens iets gehoord over onboard IEEE1394 (firewire) support. dat zou wel handig zijn voor de mensen met een digitale videocamera Hier anandtech nog met een opmerking: [quote:d600cfad9a] The nForce2 IGP supports an external AGP 8X interface which will provide users an upgrade path should they decide that they want faster video. The support for AGP 8X comes with perfect timing as NVIDIA will be announcing AGP 8X versions of their GeForce4 line this fall; not to mention that NV30 will be an AGP 8X part as well. Although we don’t expect to see any performance gains from AGP 8X, NVIDIA insists that decoding multiple HDTV streams will quickly saturate AGP 8X; this claim could hint at a future direction for NVIDIA’s Personal Cinema[/quote:d600cfad9a]
Link naar reactie
Duurt lang. heb alleen dit gevonden [color=red:fa50dc165f][b:fa50dc165f]7/17/02 Borsti on tour[/b:fa50dc165f] Greetings from San Francisco! The reason of why I´m here is not just holidays but a canadian graphics card manufacturer (with thre letters) which will release two very interresting new products very soon. Stay tuned for more! :-)[/color:fa50dc165f] RIVA Station
Link naar reactie
Hier een stukje uit de PCgamer UK [quote:d4477874b4]BREAK THROUGH PERFORMANCE The Power is within your grasp. The amazing RADEON 9700 VPU is the fastest 3D graphics board ever, delivering the ultimate gaming experience. It's the first to provide 8 pipelines for twice the rendering power. The first to fully support DirectX 9.0 delivering the highest level of realism possible. Nothing can hold you back now. [img:d4477874b4]http://voodooninja.50megs.com/A2.jpg[/img:d4477874b4] MADE WITH NO LIMITS IN MIND[/quote:d4477874b4] meer kan ik niet vinden over de R9700
Link naar reactie
Voor de mensen die niet door al die pagina's willen bladeren en meteen naar de test willen van Anadtech, is hier de [url=http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1656&p=18]link[/url] Whooo Unreal Tournament 2003 w/ Anti-Aliasing DM-Antalus 1600x1200x32 High Detail Normalized to GeForce4 Ti 4600 251% sneller dan de geforce 4 ti4600 met 4x AA :o :o :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...