anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Edward. er zit ook een Tech demo in net als deel 1. in de "Tempel of Models" staat ook een voorbeeld van Truform. uiteraard werkt dat niet op mijn GF3. ziet dat er een beetje uit bij jou? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Ja dat ziet er een heel beetje veel uit, maar trueform vind ik niet zo'n impact hebben, maar das persoonlijk. Ik ga liever voor meer polygonen overal en meer dynamic lighting, dus wat ik in de Unreal2 techdemo heb gezien, dat vind ik al een heel eind in de goede richting gaan, RTCW is ook een mooi voorbeeld en ik zou het nog mooier vinden als trueform voor objecten gebruikt zou worden ipv alleen karakters of sfinxen igv SS2. [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-02-04 00:24 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 zoals die hele grote ronde (lees hoekige) steen in "The valley of the Jaguar". daar zou Truform wel mooi op zijn denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Dat schokken heb ik ook in SS2, W2K +R8500 met 6025 drivers. Super irritant, al lijkt het in D3D mode wel een stuk minder te zijn. Verder ziet het spel er echt goed uit, ik speel hem op 1280x1024x32 Quality settings en 4x aniso. Als die ellendige hakkels er niet in zaten, liep hij echt super smooth op die res. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Ik draai openGL 1280x1024x32 8x aniso trillineair. HiQuality en fx 32bits LOD=sharpen, S3TC, simple shadows, rest gewoon default. Gaat heel soepel :smile: En voor de screenies zelfde instelling maar dan 800x600x32 en 4xFSAA OGSS :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Ik heb hem ook weer terug, straks maar ff bekijken :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 ik speel nu Direc3d S3TC Aniso 64tap 1024x768x32(ivm 17" monitor). alles huge en max. shadows simpel. Quality settings. Slashhead nog tips qua settings? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Volgens mij kun je op een GF3 de aniso niet verder zetten dan 8x. Je kunt wel 64x instellen maar daarna schakeld ie terug naar 8x. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Waarom gebruiken jullie eigenlijk Direct3D ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Het ziet er weer smakelijk uit. Lekker dom schieten en van de omgeving genieten :razz: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Die kathedraal aan het eind is mooi, vooral met die muziek erbij :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Kathedraal aan het ein !?!? heb je hem nu al weer uit!?!? Man ik zit net in de babylonische tijdperk. zover ben ik nog niet. Ik heb net de Wind god van de Maya's verslagen. Heerlijk spel is het. gewoon domweg knallen. Ik zal hem is op Opengl zetten. is dat mooier dan? Direct3d ziet er ook wel goed uit hoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Ik gebruik D3D omdat het dan gewoon beter loopt, bij OpenGL worden die schokken steeds erger, en af en toe loopt het spel zelfs vast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Bij mij loopt ie in opengl 800*600 met alles op redelijk high en dan in de demo's iets van 60 fps. Tja. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Ik zit nou in de "Elephant Atrium" dit zijn 1 van de mooiste gfx die ik ooit gezien heb, werkelijk schitterend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 waar is dat veldje??? ik zit net in het Babilonische gedeelte. ik speel hem nu op Opengl en dat is mooier dan D3d meot ik zeggen. Aniso werkt stukken beter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 [quote:fec62a96ed] Op 04-02-2002 21:43, schreef Slashhead: Volgens mij kun je op een GF3 de aniso niet verder zetten dan 8x. Je kunt wel 64x instellen maar daarna schakeld ie terug naar 8x. [/quote:fec62a96ed] Ja volgens mij klopt dat idd. Als ik em hoger zet dan 8x dan schakeld ie weer terug. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen