Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:6cc91c862c] Op 01-02-2002 10:11, schreef Slashhead: Ik vind anisotropisch filteren eigenlijk een vereiste om dit spel in een goede grafische staat te krijgen, dus zou ik zeggen Radeon 8500/GF3. [/quote:6cc91c862c] Alle Radeon's dus, ik kan op mijn oude 32mb radeon ook aniso aanzetten (en via een tweakerpowerstrip zelfs op 128taps)
Link naar reactie
[quote:94219218d4] Op 01-02-2002 10:39, schreef Slashhead: Ja dat weet ik, maar dat gaat op hoge resoluties niet goed. Veel te langzaam. Die 128tap is leuk voor op 4x3x1bit :grin: [/quote:94219218d4] oh, nou ik speel alles op 1024*768 en vooral in bv. CS zie je het goed, de vloeren lopen veel verder door. Zoveel vertraagd het niet hoor op een Radeon
Link naar reactie
ja ja. ik heb SS2 nu ook hier op me PC staan :grin: ik heb hem draaien op 1024x768x32bit 64tap aniso. 128tap word toch niet ondersteund door de GeForce 3??? Raymond je moet me toch maar is Mailen wat de ideale instelling is voor me PC want ik weet het niet. ik draai nu op Direc3d. met S3tc aan. of moet ik die uit zetten zoals Edward doet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...