Ga naar inhoud

Welke videokaart


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
[quote:1b87224306] Op 2002-01-23 09:57, schreef Slashhead: WTF wie schopt nu weer dit oude topic de lucht in... Klara46 was ik voor de duidelijkheid op een saaie middag :grin: En nee MG2GW is nog niet uit... [/quote:1b87224306] LOL GF mike en ik hadden er het net over Mr.BlackSkull (oid) dus toen heb ik hem maar een schop gegeven :grin:
Link naar reactie
[quote:ee7d9066e5] Op 2002-01-23 10:12, schreef Slashhead: Oh ja, de vriendin van VTec dat was wel geinig met die Car-tuning van'm. Vraag me af of die DAF van'm nu harder loopt :wink: [/quote:ee7d9066e5] hij liep niet harder, maar hij, eehhh, nu weet ik het ook niet meer :grin: (auto's als ze maar rijden vink altijd) Die daf is verkocht en hij heeft nu en Subaru met net een nieuwe uitlaat (vindt zijn vriendin echt fantasties :wink: )
Link naar reactie
? Hoe komen we nu op een DAF terecht ? :smile: Maar inderdaad: tegenwoordig een Subaru met veel lawaai en pk's :smile: Met een beetje geluk heb ik vandaag wel een mp3 met het geluid van de auto (voor de gene die geen intresse heeft :wink:) _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-01-23 11:23 ]
Link naar reactie
[quote:cfa19caf95] Op 2002-01-23 10:05, schreef hjs: [quote:cfa19caf95] Op 2002-01-23 09:57, schreef Slashhead: WTF wie schopt nu weer dit oude topic de lucht in... Klara46 was ik voor de duidelijkheid op een saaie middag :grin: En nee MG2GW is nog niet uit... [/quote:cfa19caf95] LOL GF mike en ik hadden er het net over Mr.BlackSkull (oid) dus toen heb ik hem maar een schop gegeven :grin: [/quote:cfa19caf95] He HJS dat wij hier onder werktijd over mailen betekent niet dat je meteen oude koeien uit de sloot moet gaan halen.. :razz: Deze topic is wel erg oud. hoe lang duurde dat voor je hem vond? Jij heb echt niets te doen daar he bij NIPO. :wink:
Link naar reactie
[quote:20010e4cea]LOL, wat voor subaru, die Impreza 2.0 Turbo?[/quote:20010e4cea]Yeps, de GTT versie :smile: Maar dan niet de sedan-versie maar de station-versie (voor de hond en erg zeldzaam). Qua prestatie hetzelfde als de sedan en nu helemaal kicken met mijn nieuwe uitlaat. Het lijkt nu alsof je op een Harley rijdt (qua geluid) en de boxer-motor hoor je nu veel beter :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...