Ga naar inhoud

Serious Sam "second encounter"


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Ik had het kunnen weten.....
quote:
Gestern abend bekamen wir die E-Mail, dass wir uns heute auf die Demo zu Serious Sam 2 hätten freuen dürfen.

Dafür sollte es uns möglich gemacht werden, die Demo vom Take 2 Server im Pressebereich herunterzuladen, um sie euch heute Punkt 17 Uhr anbieten zu können.

Leider ist die Demo bis jetzt noch nicht auf dem Take 2 Server zu erhalten, so dass wir den Termin leider nicht einhalten können. Sobald wir die Demo aber haben, werden wir sie schnellstmöglich bei uns zum Download anbieten.

Leider hat auch Take 2 diesbezgl. noch keine weiteren Infos (also bombardiert die Jungs nicht mit Mails!). Am Montag werden wir sicherlich neue Infos diesbezgl. haben!


------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 10-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by BA: Begin je nou weer met die V5-6K?!?! Het zou me niks verbazen als je die plaat al ingelijst aan de muur hebt hangen.....

:grin: :grin: :grin: :grin:


Ik ben bijna zeker dat hij die foto geplastificeerd heeft en op het gezicht van zijn teddybeer heeft geplakt en gebruikt als doekje bij het duimen.

(hij verwacht dat die foto de boze GF3 probleem dromen doet verdrijven) :wink:

Link naar reactie
Ik heb er een kussensloop en dekbedovertrek van laten drukken :wink: Zodat ik 's nachts lekker warm over de 3dfx V5 6000 kan dromen. En dan weer schreewend wakker worden met de realiteit van een GF3. Straks wanneer de NV30 komt dan ben ik weer blij en er is er een einde gekomen aan een periode van afzien en behelpen.....

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 11-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Slashhead: Straks wanneer de NV30 komt dan ben ik weer blij en er is er een einde gekomen aan een periode van afzien en behelpen.....


HALLO WAKKER WORDEN

Waarom zou de NV30 opeens geen problemen meer hebben? (ik weet het antwoord wel, omdat 3dfx engineers eraan mee gewerkt hebben, maar helaas dat garandeerd niks)

Link naar reactie
Hoezo, dat garandeerd niks.....

De deelname van 3dfx aan nVidia is de redding geweest voor die bastards (nV) :wink:

Ik heb hoge verwachtingen van de opvolger van de 3dfx Rampage (call sign Mojo) En dat zou wel eens geintegreerd kunnen zijn in de NV30. Ik denk dat dat een hele heftige kaart gaat worden.

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 11-12-2001).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
  • Nieuwe aanmaken...