Ga naar inhoud

Serious Sam "second encounter"


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by SkinnerEd: Ik heb hem toch off., via pcmedia was hij op 28 nov te krijgen.

AVP2 is ook een topper hoor, deze kan zich met gemak meten met RTCW vind ik.

Net nog een demotje van Soulreaver2 gespeeld, die vond ik ook zeer de moeite waard.


AVP2 moet zo te zien ook nog maar effe proberen. Iemand ook al Ghost Recon geprobeerd ? Best wel een cool spel.

------------------ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Link naar reactie
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Ghost Recon ga ik morgen proberen :smile:

AVP2 vond ik qua graphics niet speciaal, maar om te spelen wel ok. Lichten uit, stereo op 10, en dan Marine levels spelen... Is wel cool als je door 20 alien belaagd wordt.

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380)

[This message has been edited by BA (edited 01-12-2001).]

Link naar reactie
Ben ook even wat verder met RTCW, maar ik moet toegeven, dit spel is in elk opzicht nog beter dan AVP2, de 1e levels vond ik maar zo zo, maar het wordt steeds mooier, en de gameplay, van recht toe rechtaan schieten naar stealth, wat een topper :smile:

Aleen water in de q3engines ziet er nog steeds niet uit, kan de lithtechengine ook nog steeds niet, daar kunnen mooi pixelshaders voor gebruikt worden, beetje een mooie mix tussen reflections and transparenttextures oid doet wonderen.

[This message has been edited by SkinnerEd (edited 02-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by SkinnerEd: Ben ook even wat verder met RTCW, maar ik moet toegeven, dit spel is in elk opzicht nog beter dan AVP2, de 1e levels vond ik maar zo zo, maar het wordt steeds mooier, en de gameplay, van recht toe rechtaan schieten naar stealth, wat een topper :smile:

Aleen water in de q3engines ziet er nog steeds niet uit, kan de lithtechengine ook nog steeds niet, daar kunnen mooi pixelshaders voor gebruikt worden, beetje een mooie mix tussen reflections and transparenttextures oid doet wonderen.


Ik ben inmiddels ook bij die missie waar het Alarm niet af mag gaan. in dat veld heb je ook water iid en dat is erg lelijk. dat is in Unreal Tournament veel mooier. Dat water valt erg tegen. ook vind ik de bladeren in de bomen en de bomen niet mooi. maar ja. das ook erg moeilijk denk ik voor de Quake 3 engine.

Verder vind ik RTCW gfx super. vooral de Models zijn erg goed en gedetaileerd.

Meest opvallende wel echter is het Geluid. sjielpende vogels en dan ineens overvliegende straaljagers. oorverdovend. heftig.

GAmeplay is ook schitterend

AvP2 heb ik nog niet.

he hoort dit niet in de games section thuis :wink:

ik hoop dat Doom 3 en Unreal 2 echt mooi water hebben.!

Link naar reactie
Wat een verbastering van mijn Serious SAM topic. (#$%# Waarom doet niemand daar wat aan !!! )het is al erg genoeg dat ik moet wachten to volgend jaar

[ontopic !!!!!]

quote:
Contrary to previous reports, Serious Sam: The Second Encounter will be released on January 15, 2002. For more information, take a look at our previous coverage of the game and visit the new official Web site.

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 03-12-2001).]

Link naar reactie
Dat veld is juist erg makkelijk, met die stengun, en als je dan bij die basis bent eerst dat mannetje nuit die tower schieten, heb dat zelf van de zijkant gedaan. Daarna kan je gewoon die hele basis uitmoorden.

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380)

[This message has been edited by BA (edited 03-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by BA: Dat veld is juist erg makkelijk, met die stengun, en als je dan bij die basis bent eerst dat mannetje nuit die tower schieten, heb dat zelf van de zijkant gedaan. Daarna kan je gewoon die hele basis uitmoorden.


DAT bedoel ik nou

@#$@#$@#$

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 03-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Slashhead: [b:e758b8a050]DAT bedoel ik nou

@#$@#$@#$

[/b:e758b8a050]


Als je nou ook RTCW koopt of zo :wink: dan weet je waarom we er zoveel over lullen.

Je moet het zien als het verzchten van het wachten op SS2. :grin:

Ik ben nu ook bij dat vliegveld waar bij het begin een Straaljager opstijgt. hebben jullie dat vliegtuig al eens oplaten stijgen met je vollume van je boxen op erg hoog? :grin:

Slashhead je weet niet wat je mist... !

Link naar reactie
quote:
Originally posted by GeForce Mike: Als je nou ook RTCW koopt of zo :wink: dan weet je waarom we er zoveel over lullen.

Ik ben nu ook bij dat vliegveld waar bij het begin een Straaljager opstijgt. hebben jullie dat vliegtuig al eens oplaten stijgen met je vollume van je boxen op erg hoog? :grin:

Slashhead je weet niet wat je mist... !


Ja ben heel benieuwd hoe dat klinkt op mijn onboard geluidskaart :grin: Het is niet echt mijn type spel, ik ben bang dat ik teveel moet nadenken......

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 04-12-2001).]

Link naar reactie
Hebben jullie al Ghost Recon gespeeld? Dat spel is ook supergaaf. Je kan het aanpakken zoals je zelf wil, met je sniper iedereen naar de hemel schieten, met je M249 naar binnen rennen, of met je gedempte pistooltje iedereen te grazen nemen.

Graphics zijn wel ok, beter als die van Operation Flashpoint (was ook niet zo moeilijk :smile:), Alleen de lucht, en de ondergrond van het landschap zijn lelijk.

Heb gisteren de hele avond aan dat spel verklooid en vanmorgen de hele morgen, ben meteen verslaafd geworden :grin:

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380)

[This message has been edited by BA (edited 04-12-2001).]

Link naar reactie
Idd, de GFX van Ghost R. zijn niet fantastisch, maar ik vind het spel gewoon leuk om te spelen.

RTCW vond ik in het begin erg makkelijk, maar de laatste levels zijn toch best moeilijk.... Je krijgt op een gegeven moment die vrouwtjes die behoorlijk goed zijn, als je dan nog verder bent komen er kereltjes die nog beter zijn, ik heb 1 keer gehad dat ik gewoon 20 keer deed over een stuk waar 3 van die mannetjes stonden.

------------------ TB 1GHz@1.2GHz 512MB @150 mhz ABIT KT7A GF2 GTS (220@380) [img:61e201e988]http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/ma.ansink/Explosive.JPG[/img:61e201e988]

Link naar reactie
quote:
Alle Fans von Serious Sam 2 sollten sich an diesem Wochenende ein wenig Zeit nehmen...

Denn morgen um 17 Uhr wird die Demo zu Serious Sam 2 zum Download zur Verfügung stehen!

Natürlich wird es auch bei gamigo eine entsprechende Downloadmöglichkeit geben. Also freut euch schonmal auf morgen und denkt dran... 17 Uhr!!!


link

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 07-12-2001).]

Link naar reactie
Yeah, babe Slash's SAM topic will continue.

Finally I got my turn to write update. To keep programming department happy, they did last few updates with minor and not so interesting info.

The real deal follows. Last week we finished and sent RC 3 of Serious Sam: TSE. The difference between RC 2 and RC 3 (besides minor bugs and fixes) are new Demos we recorded. It took some time to record them because they needed (to quote unnamed source) "good weapon distribution, decent frame-rate and gameplay" to turn out great. We are extremely pleased with this last build, which is great candidate for gold.

Beside RC, a demo version of SSam:TSE is finished, it should be avail on the Internet soon. Named Serious Sam: The Second Encounter Demo, it’s designed to give you a preview of what’s coming in TSE, with many new enemies, weapons, powerups and features from full version. It will also include new Technology test level, packed with some new features of Serious Engine.

Lastly, we are working on Serious Sam: The Gold Encounter, consisting of TFE, TSE and few surprises. It will be released not so soon after TSE (sometimes in spring).

------------------

[This message has been edited by Slashhead (edited 10-12-2001).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...