Ga naar inhoud

Nieuwe Processor


Aanbevolen berichten

Ik ben me een beetje informatie aan het verzamelen voor mijn nieuwe computer. Ik wil er in ieder geval FSX goed op kunnen draaien. Grafische kaart heb ik al informatie over. Ik heb alleen nog een vraag over een processor. Wat is beter voor games een Duel Core (of Triple Core bij AMD) of een Quad Core? En kan ik beter Intel of AMD gebruiken voor mijn nieuwe computer? Mijn budget ligt max. op 200 euro voor de processor.
Link naar reactie
games maken zelden tot nooit gebruik van meerdere cores, en vrijwel altijd van hogere frequencies. je kan dus het beste kiezen voor een Intel met zulk hoog mogelijke frequencies (intel is gewoon beter clock-per-clock). met een budget van 200 euro voor een cpu kom je uit op een Core2Duo 8400-8500-8600. Allemaal super cpu's. welke je wilt hangt af van hoe veel je wilt betalen. ze zitten allemaal onder of net boven de 200 euro grens, maar hoe snellere cpu, hoe meer je betaalt in verhouding. zelf zou ik nog altijd gaan voor de E8400 tenzij ik voor een super overclock zou gaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...