Ga naar inhoud

Nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Graag ontvang ik jullie advies/mening over het volgende: Ik wil op korte termijn (binnen een maand, maar wellicht binnen 2 weken)een nieuwe PC gaan kopen, omdat mijn huidige (een jaar of 7 oud, een Athlon XP 2000) nu toch echt langzaam begint te worden en de videokaart (Radeon 9000PRO) langzaamaan de geest begint te geven. Ik heb reeds een scherm (TFT), muis, toetsenbord, boxjes e.d. dus het gaat me alleen om de kast met inhoud. De PC gaat gebruikt worden voor m.n. Office-toepassingen, internet, en een enkele keer een beetje photoshoppen (minimaal). Ook wil ik af en toe een game kunnen spelen, maar dan gaat het m.n. om mijn old time favorite GP4 (ook al een tijdje oud dus). Budget ligt rond de 600-800 euro. Echter, ik wil niet 200 euro extra uitgeven voor net wat meer performance of net wat meer mogelijkheden die ik toch niet ga gebruiken. Dus een goede, alround PC die weer een tijdje meekan. Software is niet nodig, deze heb ik reeds. Hebben jullie ideeen over een goede samenstelling? Ook zag ik toevallig net in de Aldi-krant een PC staan: Medion Akoya E4320D Intel Core2Duo E7300 NVidea Geforce 9500GS 640GB HDD 3GB werkgeheugen DDR2 667 Mhz 64 bits Multiformat brander, inl dual-layer DVD-R en DVD+R Vista Home Premium SP1, Office, en wat andere software Toetsenbordje en muis Verder 8 kanaals HD audio, en een bak USB/firewire etc aansluitingen. 500 EURO Is dit wat? Alvast bedankt voor jullie reacties. Rudilio
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...