Ga naar inhoud

bauknecht bovenlader draait niet meer


jap-1

Aanbevolen berichten

hi wie kan mij helpen mij probleem is heb een bovenlader van bauknecht en er is per ongeluk een sok tussen de omkasting en trommel gekomen waardooor nu de trommel niet meer draait de machine werkt wel op alle punten en draait wel heb de sok eruit gekregen maar draait niet als ie in programma staat zou dit een probleem wezen met de koolstofborstels of kapotte riem wie weet meer gr jap
Link naar reactie
Zonder type nummer is dit lastig te beantwoorden. Hoe soepel draait de trommel nu? Als je geen enkele weerstand voelt is de snaar er af. Hoe heb je de sok er uit gehaald? Kan er een paneel aan de zijkant of achter kant af? Je kunt dan controleren of de snaar er af is. Wat bedoel je met \"draait wel maar niet als hij in een programma staat\"?
Link naar reactie
Hallo Bedankt voor de reactie Mijn wasmasmachine is type bauknecht wats 5350 En de sok had ik gelijk al uit die zat bovenop Vast bij opendoen Ik bedoel met draaien in programma dat als ik de machine aanzet Alles gewoon werkt behalve dat de trommel niet draait Ik hoop dat het de snaar is dan is dit een makkelijk te verhelpen probleen toch? Alvast veel dank Vr gr jap
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Machine blijft in een soort afpomp stand. Lijkt dus de hele tijd of er water wordt afgepompt. De trommel draait niet, geen was programma mogelijk. Als ik wasprogramma probeer, dan wordt er wel water aangevoerd, maar enkele seconden erna weer afgepompt. De enige keer dat de trommel draait, is tijdens kort centrifugeren. Maar dan enkele seconden en dan weer over in de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'afpomp/veiligheids\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' stand. De schakelaar(v h wasprogramma...) draait niet mee rond.
Link naar reactie
Machine blijft in een soort afpomp stand. Lijkt dus de hele tijd of er water wordt afgepompt. De trommel draait niet, geen was programma mogelijk. Als ik wasprogramma probeer, dan wordt er wel water aangevoerd, maar enkele seconden erna weer afgepompt. De enige keer dat de trommel draait, is tijdens kort centrifugeren. Maar dan enkele seconden en dan weer over in de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'afpomp/veiligheids\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' stand. De schakelaar(v h wasprogramma...) draait niet mee rond.
Link naar reactie
Machine blijft in een soort afpomp stand. Lijkt dus de hele tijd of er water wordt afgepompt. De trommel draait niet, geen was programma mogelijk. Als ik wasprogramma probeer, dan wordt er wel water aangevoerd, maar enkele seconden erna weer afgepompt. De enige keer dat de trommel draait, is tijdens kort centrifugeren. Maar dan enkele seconden en dan weer over in de \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'afpomp/veiligheids\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' stand. De schakelaar(v h wasprogramma...) draait niet mee rond.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...