Ga naar inhoud

Bauknecht lekkage, schokbreker?


JK-1

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Mijn Bauknecht wasmachine, WAK7773, lekt. Na het wassen ligt er een plas water onder en naast de machine. Ik heb gekeken en zie dat er een schokbreker los zit. Op internet inmiddels een nieuwe besteld, maar ik vraag mij af of dat de lekkage kan veroorzaken, of dat er door de losse schokbreker iets anders stuk gegaan moet zijn?
Link naar reactie
Dank voor je reactie. De schokbreker is aan de onderzijde van zijn balhoofd af en daarmee dus los. Ik heb de machine op blokken gezet en gekeken met een spiegel terwijl deze draaide. Er was tijdens het draaien geen lekkage te zien, maar toen ontdekte ik de losse schokbreker. Ik heb het programma uitgezet en de machine laten afpompen. Geen lekkage gezien. Ik vermoed daarom dat het tijdens het centrifugeren gebeurd, omdat de trommel dan wel flink zal bewegen. Maandag verwacht ik de schokbreker en kan na montage nogmaals kijken, maar ik vraag mij af of het mogelijk is dat er dus door schudden lekkage ontstaat, of dat ik ervan uit moet gaan dat er inmiddels ergens een scheur is ontstaan.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...