E-Utrecht Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Het is jammer dat mijn wasmachine niet gerepareerd, maar juist stuk gemaakt is door de monteur. Bij het verwijderen van een beugel uit de trommel en het vervangen van het verwarmingselement is door het verkeerd inzetten de elektronica opgeblazen (bleek later). Helaas wil het bedrijf: [U]Aanwas in Baarn, witgoed-monteurs.nl[/U], deze fout niet toegeven, laat staan mij tegemoet komen. Iemand een tip? In ieder geval: niet naar dit bedrijf gaan! p.s. ik heb al een nieuwe machine! Link naar reactie
info-2918 Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Dit soort dingen gebeuren helaas. Hebben zij een reden gegeven? Weet je zeker dat het door de reparatie gekomen is? Het verwarmingselement is toch niet voor niets vervangen. Als het wel door de reparatie komt moet er toch iets zichtbaar zijn op de print. Welke componenten zijn defect. Link naar reactie
E-Utrecht Geplaatst: 12 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2012 Jammer genoeg is het kristalhelder: de monteur verwisselde de 220 kabel met de temperatuursensor toen hij het nieuwe verwarmingselement (wat me al te veel kostte) installeerde. Gevolg was dat er 220 V op een 5V circuit kwam en alle electronica opblies. Een expert heeft dit geconstateerd en ik heb er een foto van gemaakt. Het is zo klaar als een klontje, maar wat doe je met een bedrijf wat blijft ontkennen dat er een fout is gemaakt? Link naar reactie
info-2918 Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik de strijd aan gaan. Probeer het anders via consumentenbond, Kassa, Radar oid. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.