Ga naar inhoud

Foute reparatie, slechte service (Utr)


E-Utrecht

Aanbevolen berichten

Het is jammer dat mijn wasmachine niet gerepareerd, maar juist stuk gemaakt is door de monteur. Bij het verwijderen van een beugel uit de trommel en het vervangen van het verwarmingselement is door het verkeerd inzetten de elektronica opgeblazen (bleek later). Helaas wil het bedrijf: [U]Aanwas in Baarn, witgoed-monteurs.nl[/U], deze fout niet toegeven, laat staan mij tegemoet komen. Iemand een tip? In ieder geval: niet naar dit bedrijf gaan! p.s. ik heb al een nieuwe machine!
Link naar reactie
Jammer genoeg is het kristalhelder: de monteur verwisselde de 220 kabel met de temperatuursensor toen hij het nieuwe verwarmingselement (wat me al te veel kostte) installeerde. Gevolg was dat er 220 V op een 5V circuit kwam en alle electronica opblies. Een expert heeft dit geconstateerd en ik heb er een foto van gemaakt. Het is zo klaar als een klontje, maar wat doe je met een bedrijf wat blijft ontkennen dat er een fout is gemaakt?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...