Ga naar inhoud

storing indesit wial143 HELP!!


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Beste, Ook ik heb een probleem met mijn Indesit Wial 143. Na opstarten functioneert de machine 10 seconde goed en schiet dan in storing. Lampjes 3 en 4 en de deurvergrendeling gaan dan knipperen en de machine blijft water pakken en afpompen. Slangetje van niveauregelaar al losgemaakt en doorgeblazen, alle bedrading bekeken en niks geks aan te zien, filter nagekeken etc. Iemand toevallig een idee? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Onderstaande is alweer OPGELOST: Koolborstels vervangen Beste, Door het te zwaar beladen draait de trommel van mijn WIAL143 niet meer rond. Bij geen enkel programma. Aan en afvoer van water wil nog wel lukken. Er zijn geen knipperende lampjes. Ik heb de bovenkant en achterkant losgemaakt, maar kan niets vreemds ontdekken. Heeft u nog tips? Ik sta op het punt om een nieuwe machine te halen, maar het zou zonde zijn als ik de WIAL143 moet weggooien.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Hallo, Mijn Indesit 143 is ook stuk. Hij knippert een foutcode. Alle 5 horizontale lampjes knipperen snel (horloge, strijkijzer, druppels, toeren (4 groene lampjes) en het slotje (1 oranje lampje)). Tegelijk, van de 4 verticale lampjes knippert het onderste groene lampje vrolijk mee (symbool is een "kringeltje"?). Overigens geeft de wasmachine al een half jaar problemen en had ik er eerlijkheidshalve eerder iets aan moeten doen. Voorheen, als ik de machine aandeed, knipperden een aantal lampjes (welke weet ik niet precies, maar ik vermoed dezelfde) heel snel. Na enige tientallen seconden tot een paar minuten stopte dat en deed de wasmachine het normaal. Not anymore. Weet iemand wat deze foutcode betekent en hoe de wasmachine wellicht gerepareerd kan worden? Alvast bedankt! Karl
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...