Ga naar inhoud

storing indesit wial143 HELP!!


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
In het bezit van een Indesit WIAL 143. Het controle lampje Aan/deur geblokkeerd knippert snel tegelijkertijd met één controlelampen (het lampje tbv spoelen. Aan en uitschakelen reeds geprobeerd. Wasmachine startte wel maar kostte flink wat moeite voor het apparaat en na ongeveer 30 minuten dezelfde melding. Wat kan ik hier zelf aan doen? En wat kost een reparatie?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Goede morgen, Wij hebben een Indesit type WIXXE14. Bij de laatste wasbeurt bleef hij maar pompen en water pakken. Heb toen de machine maar uitgedaan. Na een nacht gewacht te hebben weer geprobeerd opnieuw aan te zetten, maar zodra ik het stroom erop heb, vergrendeld de deur en reageert hij nergens op, kan wel een programma instellen en het lijkt of hij wil beginnen, maar er gebeurt niks. als ik dat zo laat geeft hij na een tijdje het woord DOOR knipperend in display weer. Slangetje bovenop heb ik al 2x doorgeblazen , helaas zonder resultaat Wie kan ons helpen?
Link naar reactie
Dank voor je snelle reactie Harry. Alles ziet er nog prima uit van binnen. Had de relais los gehaald,machine ingesschakeld en met een handmatig het deurslot bedient.Helaas ook geen resultaat.Kan de wasmachine trouwens wel draaien terwijl de bovenplaat eraf is ? Heb nu voor €23,- een nieuw slot besteld.Morgen ga ik hem erop zetten. Alvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Meet de spanning op het inlaat ventiel bij het water nemen. Indien geen 230V dan is de kans groot op de deurvergrendeling. Geef eens met de vlakke hand een klap op de deurrand bij gesloten deur ter hoogte van de hendel. Anders de deurvergrendeling verwijderen en controleren op gammele stekker verbinding of verkleuring/smelt plekken. Je kunt er bij door tussen de kuip en het front door te gaan. PS: kraan staat wel open en het filtertje tussen kraan en slang en slang en machine (in het schroefdraad aan machine zijde) is schoon?
Link naar reactie
Beste Harry of andere kenners, Ik heb ook een Indesit Wial 143 wasmachine en wanneer ik de wasmachine aanzet en een programma kies (1,2,3,4 etc.) en vervolgens op een aantal graden zet dan draait hij het programma niet af. Hij doet dan helemaal niets. Ik kan de wasmachine wel handmatig op bijvoorbeeld centrifugeren, water afpompen etc. zetten maar ik kan dus geen programma\\\'s meer laten draaien. Weet u of dit te repareren is? En wat moet er dan gedaan worden? Ik hoor het graag. Alvast bedankt! Groeten, Célie
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...