anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik heb een klein probleempje, met PC Wizard 2007 heb ik een power/aux temp. van 71graden... De rest van mijn pc op de videokaart na is gewoon allemaal netjes onder de 30graden. De videokaart is 54graden maar dat komt denk ik omdat ie passief gekoeld is, dus daar maar ik met niet zoveel zorgen over... Waar weet iemand waar dat power/aux voor staat, en of dit schadelijk is? B.v.d. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 jah dat is de temperatuur van de voeding. maar gelukkig is de rest wel goed gekoeld. de voeding is ook iets wat je moeilijk koel kan houden zou kunne kijken of hij vol zit met stof. dat is het enige wat zou kunnen helpen . want 71 graden is wel hoog Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Hoe kom je erbij dat dat de voeding is? Er is meen ik maar één voeding waar je wat van kunt meten, de gigabyte odin. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 [quote:ffee99d428="Japie III"]Ik heb een klein probleempje, met PC Wizard 2007 heb ik een power/aux temp. van 71graden[/quote:ffee99d428] Zie je die 71 graden Celcius ook in het BIOS? En welke temperaturen toont [url=http://www.sisoftware.co.uk/index.html?dir=dload&location=sware_dl_all&langx=en&a=]Sandra Lite?[/url] Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.