Ga naar inhoud

Nieuw moederbord+processor kopen


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik ben van plan om over 2 weken wat nieuwe spullen te bestellen maar ik weet niet precies wat ik wil een goede game spullen er voor hebben ik heb 300 euro ik weet niet ik heb nu nog agp weet niet of ik dat wil houden bij alternate heb je van amd/intel een setje ik weet niet of die echt super zijn maar iemand die weet wat je voor 300 euro kan krijgen graag posten
Link naar reactie
Je kunt voor 300 euro makkelijk een goed moederbord en processor kopen. Alleen met agp wordt het lastig. Je zit dan met flink verouderde borden. Je kunt aan een asrock bord denken, waar zowel agp als pcie op zit. Maar daar past de nieuwste serie intel processoren niet op. Het blijft een compromis. http://www.azerty.nl/producten/product_detail/89/42466/4coredual-sata2.html http://www.azerty.nl/producten/product_detail/291/9585/core-2-duo.html
Link naar reactie
is er ook zo'n moederbord voor amd ? want dat zou fijner zijn maar verder wil ik erg veel gamen met mijn computer en ik ga hoogswaarschijnlijk na dit schooljaar naar ict dus moet die daar ook wel een beetje goed voor zijn maar wat ik zoek is eigenlijk moederbord processor geheugen videokaart maar die komt op langer termijn dan want als er dus een moederbord is voor amd met agp en pci express dan kan ik nu nog mijn oude videokaart gebruiken en daarnaar een keertje een nieuwe kopen
Link naar reactie
Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn. Maar je beperkt jezelf wel in de keuze van een nieuwe videokaart. Het snelste wat daar nu op kan, is een X1950pro. Maar het moederbord is niet zo duur, dus zou je dat tzt ook kunnen vervangen voor een PCIe exemplaar. Je hebt waarschijnlijk ook nog oude onderdelen. Die kun je ook nog verkopen, en de opbrengst meenemen in je budget.
Link naar reactie
jah dat is maar ik heb zowieso mijn oude computer al te koop gezet maar volgens mij niet veel interesse maar als ik hem niet verkoop hou ik hem gewoon bouw ik hem in een andere kast en koop als ik weer meer heb een harddisk en voeding maar moet maar even kijken hem nu in deze pc een sapphire radeon x1950pro :P dus de snelste dus eigenlijk wel jammer als die weg zou moeten ik denk dat ik voor de optie ga en een moederbord koop met agp en waarneer ik weer geld heb dan een pci express koop met daarbij een leuke videokaart
Link naar reactie
Probeer gewoon een goedkope videokaart op marktplaats of ebay te kopen. Voor de rest heb je weinig upgrade mogelijkheden met de X2 6000+, ik weet niet wat er gaat gebeuren als AMD met nieuwe processoren komt, maar de kans is al groot dat je aan het plafond zit, dus ik zou op de CPU bezuinigen, bijv 5200+ of lager en dan gewoon een 2de hands videokaart kopen.
Link naar reactie
Kijk maar even hier: http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=336448&postcount=12 http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=336314&postcount=7 Zonder harde schijf en besturingssysteem scheelt het al bijna weer 200 euro. Je zult nog wel even moeten doorsparen. Ik heb toevallig een HD2600XT erbij gedaan, maar je kunt gewoon de sneller X1950pro nemen.
Link naar reactie
ik heb al een hd en besturingsysteem dus dat hoef ik al niet meer ik heb ook al een videokaart wil eigenlijk wel een een pci express videokaart maar ik heb niet genoeg ged denk ik maar wil graag ook de verschillen weten tussen amd en intel en of iemand gewoon een pc kan samenstellen (moederbord geheugen processor en videokaart) gr take
Link naar reactie
u hebt een heele pc samengesteld dus eigenlijk kan ik daar vrij weinig mee omdat ik niet precies weet wat moederbord is enzovoort maar als iemand een moederbord processor en geheugen en videokaart eens wil opzoeken (wel goede game spullen ) maakt om de prijs nu even niet uit moet wel rond die 300 450 blijven dan zou dat fijn zijn moet wel dualcore zijn mag van amd of intel wat jullie beter vinden ik zie het wel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...