Ga naar inhoud

Foutmelding windows vista, Niet bij windows xp!


Aanbevolen berichten

Als ik soft/hardware instaleer op mijn computer krijg ik 9 van de 10 keer een foutmelding. Halverwege of voor de instalatie valt het beeld weg en komt er een blauw scherm met witte letters met een foutmelding. Hierna start de computer opnieuw op! meestal gebeurd dit alleen bij grote bestanden die ik probeer te instaleren zoals computerspellen en hardware zoals een printer. Op mijn computer heb ik een acer upgrade van vista home premium geinstaleerd! Bij windows xp gaf hij de foutmelding niet. (en geeft ook niet want ik had windows xp er opnieuw op geinstaleerd en toen gaf hij geen foutmelding) Ik heb nu nog 1 gb geheugen erbij gezet (totaal 2 gb) en een nieuwe videokaart. nvidia geforce 8800gts en dacht dat vista nu wel zou werken. maar ik krijg weer dezelfde foutmelding als eerst! Kan iemand mij helpen? :cry: ik heb dit nu al sinds februarie Hieronder zie je de foutmelding. A problem has been detected and windows had been shut down to prevent damage to your computer. Kernel_date_Inpage_error ***Stop: oxoooooo7a (oxco6ooo58, oxcooo185, o362bf884, oxcooob4p8) Collectin data for crash dump
Link naar reactie
Die test heb ik nog een keer uitgevoerd, maar hij kan op een of andere manier niks vinden. Dus heb ik even iemand er na laten kijken. Nu blijkt dat er een heeel klein foutje in mijn harde schijf zit die windows xp niet ondtdekte maar vista wel! Dus ik ga even proberen vista op een andere harde schijf te instaleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...