Ga naar inhoud

1400 machine centrifugeert op max. 800


Nelly-3

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Bedankt voor de reacties. Het Type nr in de deur is: E-NR:WAA28261NL/32 FD9201 100372 Het gaat om de 2 losstaande centrifuge programma\'s. 1 programma heet \"voorzichtig centrifugeren\" en het andere heet \"centrifugeren\" Beide programma\'s gaan niet hoger dan 800 toeren. Waarom zijn er dan 2 programma\'s?
Link naar reactie
Ik snap wat je bedoeld. Volgens de handleiding zijn de programma\'s \"Voorzichtig Centrifugeren: met de hand gewassen was met gereduceerd centrifugetoerental\" en \"Centrifugeren: met de hand gewassen wasgoed met verlaagd centrifugetoerental\" Geen van de beide losse programma\'s gaat dus naar het maximale toerental. Met voorzichtig centrifugeren bedoeld men het geleidelijker op snelheid brengen van de trommel. Hoe je handmatig op het maximale toerental kunt centrifugeren word niet vermeld. Neem contact op met Bosch via 088-4244010
Link naar reactie
Bedankt weer HarryO. Daar heb ik wat aan. Ik heb eerst de winkel geschreven waar de machine is gekocht. Benieuwd wat zij ervan zeggen. Als dit niet tot een oplossing komt, ga ik het neerleggen bij Bosch. Het is een geschepte verwachting waar, wat mij betreft, niet aan voldaan wordt. (Citaat uit de advertentie: “centrifuge instelb. tot 1400 toeren p/m”)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...