Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:d2074f3449="Vandread"]ideetje: ik denk dat ik maar es ga kijken of ik type koeling er bij ga zetten, is wellicht wel zo interesant[/quote:d2074f3449] Bedoel je dan alleen Air/Water/Dry ice/PC/LN2, of ook nog echt van, met deze luchtkoeler? is misschien namelijk ook wel interessant om te weten of het met een boxed cooler is gedaan of met een SP-97.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Als je toch omhoog schopt: Mijn score is verbeterd naar 52.02 met een htt van 257. Hiervoor heb ik het geheugen wel teruggeklokt met een devider van 15 want dit is gaar geheugen. (andere heb ik gesloopt :oops:) edit: plaatje: http://i.1asphost.com/pcguy/plaatjes/55-56.jpg (En niet allemaal gaan kijken dan krijg ik weer bandwith gezeik :evil:)
Link naar reactie
toch iets niet helemaal goed, nu nog uitvinden wat. kun je je multiplier omlaag gooien? zo ja doe dat eens en probeer het dan nog eens. problemen: front side bus is te hoog ---> geheugen/chipset trekt het niet. geen problemen: mp terug zetten, fsb stapje omlaag. blijf je problemen houden ga dan eens terug naar stock en kijk of er iets gesloopt is. edit: als iemand goede overklok ervaringen met bepaald geheugen heeft wil ik ze graag horen, mag max zo'n 350 euro kosten (komt niet op een tientje hoor) het liefst strakke latency pc4000 (maar als iemand goed geheugen weet wat je kan oc'en dat het dat ook wil doen is het ook best.)
Link naar reactie
[quote:761ef7a40e="R-bin"]Dat is zo maar de rest van je hardware helpt daar natuurlijk ook wel aan mee :D[/quote:761ef7a40e] Mijn andere hardware is nog niet het probleem, als het geheugen meewil kan verwacht ik zo die 257 htt weer te halen. Anders vcore mod (stock maar 1,7 max :cry:) en eventueel ook vdimm en chipset mod.
Link naar reactie
[quote:3d1fbeccc3="R-bin"]Dat is zo maar de rest van je hardware helpt daar natuurlijk ook wel aan mee :D[/quote:3d1fbeccc3] Uiteraard, maar een hoge PiFast score is pas te halen door een goeie combinatie/balans van componenten, snel geheugen, snelle cpu, snel en stabiel moederbord, sterke voeding en een goeie voeding. Kijk maar naar YoupY's systeem, die is wat dat betreft perfect in balans.
Link naar reactie
[quote:401e5ed501="Vandread"][quote:401e5ed501="YoupY"]Goed geheugen, Je hebt eigenlijk maar 1 keus ;) OCZ PC3700 EB :D[/quote:401e5ed501] niet voor nforce2.... :wink: *shit* trouwens... sta nu laatste[/quote:401e5ed501] Zal ik even PiFast draaien op mijn A64, dan lig je er uit :wink: PiFast en 3Dmurk kunnen me nu even gestolen worden... ik moet eerst even een goede voeding regelen. Ik hou mijn pc maar net stabiel nu met deze config op stock voltages/spanningen en clocks :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...