Ga naar inhoud

PC start niet meer op


Aanbevolen berichten

Allereerst bedankt voor jullie reactie's. Geen biebjes. Ik heb de opstartsequence veranderd (was eerst Flop, CD-rom dan HD, nu veranderd in HD, Flop, CD-rom) Verder denk ik dat ik iets in de snelheid van het geheugen heb veranderd, 133 MHz i.p.v. 100. Ik weet niet hoe ik zoiets doms heb kunnen doen... (zo dom ben ik anders nooit.... :-? ) En inderdaad, als er geen andere tips komen zal ik de resetjumper proberen te vinden... Gr. Theo
Link naar reactie
idd gewoon een bios reset, kijk in het boekje waar de resetjumper zit, dan stroomkabel uit de voeding, jumper verzetten, paar sec laten zitten, weer terugzetten, stroom weer aansluiten en pc aanzetten. anders het bovenstaande, alleen dan ipv de jumper verzetten het batterijtje er een minuut uitlaten, vergeet niet de stroomstekker achter uit de voeding te trekken anders heeft het geen zin ;)
Link naar reactie
kdacht al, het moest wel iets met geheugen te maken hebben, want vga zou nog steeds normale bliepjes geven en als (oud) mobo niet goed aangesloten was zou je alleen de voeding horen - en bij een nieuw ATX mobo had je waarschijnlijk je voeding opgeblazen :D... Verder kon je CPU ook niet los zitten omdat je anders ook nix zou horen behalve de voeding...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...