Ga naar inhoud

wasmachine LG WD14352FD spontaan aan


Aanbevolen berichten

Hallo, Onze LF wasmachine van nov. 2007 is nu 2 keer spontaan aangegaan. Normaal gesproken moet je een drukknop indrukken en dan gaan alle led\'s branden en kun je een keuze maken. De deur was gelukkig open, dus verder niets gebeurt. Nu hebben wij via de winkelier contact gehad met een monteur en die heeft op voorhand al een onderdeel besteld. Vandaag belde hij voor een afspraak. Reparatie moet tussen de 150 en 200 euro gaan kosten (kontant betalen!) 1. wat kan hier het probleem zijn? lijkt mij dat de druktoets af en toe blijft hangen (voelt ook een beetje zwaar bij indrukken) 2. Mag een wasmachine van 3 1/2 jaar oud al defect gaan en dan ook nog zo\'n duure reparatiekosten op de kop krijgen? 3. Kan ik hier zelf ook naar kijken? Ben best wel handig! 4. volgens monteur was er een weerstand die af en toe een slechte verbinding zou geven??? Wie kan mij antwoordt geven op bovenstaande vragen?
Link naar reactie
Zelf kijken/weerstand met slechte verbinding: Controleer of er onderdelen los zitten op de bedienings elektronica en de elektronica onder in de machine. Een machine kan altijd defect raken, of de kosten reeël zijn kan ik niet aangeven, wel heb je als consument voor een machine van deze leeftijd recht op een regeling. Mogelijk is dat al in deze prijs meegenomen, afhankelijk wat er defect is. Laat even weten wat er uit komt en wat de monteur hersteld/vervangen heeft, liefst met onderdeel nummers.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...