Ga naar inhoud

whirlpool AWM 476


bitje

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine trek water tot en met de slang die naar de kunststof bak(hierin zit de wasverzachter enz. bak en de doorvoeren naar de trommel voor het water) maar verder komt het niet! Dit slangetje heb ik losgekoppeld aan de kant van de kunststof bak en dan komt er gewoon water uit filters zien er ook goed uit! wat kan dit nu zijn ,want in de kuststof bak zit geen sensor die iets waarneemt !! Help ik wet het niet meer graag een reactie hierover, bij voorbaat dank
Link naar reactie
dit had ik al geprobeerd,ik denk zelf dat het het inlaatventiel gelijk verbonden met de slang vanaf de waterkraan is. De hoeveelheid water die uit het slangetje dat daar aan vast zit en naar de zeepbakjes gaat is niet veel. Het water dat uit dit slangetje komt moet volgens mij door een soort filter(bevestigt aan de inwendige-bovenkant van de kunststof bak waar de zeepbakjes ingaan)gaan ,maar daar komt het water niet eens in!!??? Is het ventiel zoals boven besproken hier debet aan ,of is het toch iets anders?? Alvast bedankt voor de vorige reactie en hopelijk de volgende !!?? m.vr.gr. Bitje
Link naar reactie
De waterdruk die uit het inlaat ventiel komt moet nog steeds vlink hoog zijn. Zo niet dan kijken of deze uit elkaar wil en zo ja dan schoonmaken en precies zo in elkaar zetten als dat het zat. Indien het rubber klepje gescheurd/lek is deze vervangen. Anders een nieuw ventiel plaatsen. Bij de meeste nieuwere machines kan het ventiel niet meer uit elkaar gehaald worden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...